Babynaam van mn dromen weggekaapt door zus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dreamer08, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heel erg balen, maar hier had ik ook al jaaaaaaaaaaaaaaren de namen klaar, en nu ik zwanger ben, krijgt de kleine toch andere namen haha.

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36

ff totaal offtopic..maar ik zat heel de tijd met mijn vinger op mijn scherm dacht dat er een beestje op zat en wilde hem platdrukken :$maar dat is jou avatar joh! hahahahah:D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

balen zeg, maar dan had er maar open over moeten zijn. maar kan me voorstellen dat je echt jammer vindt.

ik ken de voorkeuren van mijn zusje wel, en daar houden wij dus ook rekening mee.

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je nichtje. Ben benieuwd geworden naar de naam!
    Ik heb het ook hier. Mijn zus heeft 2 kinderen wiens namen ik ook erg mooi vond. Maar we hadden de namen ook een beetje aangedragen.
    Als zij ooit een derde zou krijgen weet ik welke namen zij heeft voor jongen/meisje, waarvan ik ook beide de namen erg leuk vind.
    Toch hou ik daar wel rekening mee, heb ook intussen andere namen bedacht.
    We hebben gewoon dezelfde smaak.
    Nu maar eerst hopen snel in verwachting te mogen raken.

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik begrijp dat het balen is. We hadden ook een mooie naam voor als we ooit eens een meisje zouden krijgen. Helaas is die naam door een nichtje van mijn man 'ingepikt'. Nu hebben we wel een veel mooiere (lees:unieke) naam voor een meisje. En mochten we weer een jongetje krijgen dan zou ik het echt niet weten...

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Jeetje, daar zou ik ook enorm van balen.

Misschien helpt het je om hier even de naam te noemen zodat wij allemaal kunnen zeggen dat die zooooooooo niet bij jou past! :D

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    das idd balen,en zeker omdat het je zus is, als het iemand was die verder van je stond kon je de naam toch gebruiken, maarja het valt wel meer voor dat men dezelfde smaak heeft.
    ik heb het ook meegemaakt, de meidennaam die wij wouden,heeft een toenmalige vriendin voor haar dochter genomen, hadden dé naam wel verteld tegen diegene hadden we niet moeten doen...
    ons dochtertje heeft natuurlijk nu wel een andere naam.

8. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd naar de naam. :)

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Hihi zoiets hebben wij ook gehad, wij hadden al heel lang de naam Lucas in ons hoofd, als we een derde zoon zouden krijgen, nu heeft mijn zusje een zoontje gekregen die Luca heet. Toen ik zwanger was van onze derde (die helaas een miskraam is geworden) kon ik echt geen naam verzinnen die leuker was en ook nog bij onze twee mannetjes zou passen. Dus toen heb ik besloten dat het toch Lucas zou worden alleen dan met K Lukas. Heb m'n zusje toen ook de meisjesnaam vertelt want die vind ik zoooo leuk.
    Maar ja nu eerst maar weer eens zwanger worden.

Gefeliciteerd trouwens met je nichtje!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is wel heel vervelend!!

Wij hadden hier ook al jaaaaaaaaaaaaaren de naam voor een meisje klaar.
    Daar waren we heel snel over eens.......het zou Lisa worden.
    Laat nou dat in die 8jr dat wij een kindje willen krijgen iedereen zn dochter lisa noemen!!

Nu heeft ze als tweede naam Lyza gekregen je spreekt het ook niet uit als Lisa maar echt als Lijzza.
    Zo is de naam toch anders maar heeft voor ons nog steeds het zelfde gevoel :D

En ook gefeliciteerd met je nichtje!

11. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Hier precies hetzelfde.
    Toen mijnn icht beviel van haar dochter een paar maanden geleden baalde ik toen ze de naam zei.
    Het was precies wat wij in onze gedachten hadden als droomnaam als wij ooit een dochter zouden krijgen.
    Baal er nu nog van....

12. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Ik kan me goed voorstellen dat het flink balen voor je is.
    Mijn broer en schoonzus kregen een paar jaar geleden een prachtige dochter die ook de prachtige naam kreeg die ik in gedachte had (voor het geval wij gezegend zouden worden met een dochter) Eerst heb ik flink gebaald maar al gauw sloeg het om in liefde en blijdschap voor mijn nichtje!

13. Meara

Meara Niet meer actief

Sloppy dat herken ik. Al jaren zit de naam Jayden en de naam Luca in mijn hoofd. Toen Britney beviel en haar knul jayden noemde en iedereen zijn zoon Jayden ging noemen vond ik het niet leuk meer. Net als Luca.

Vervelend is het wel dat als er een familielid een kindje krijgt en de naam geeft die jij graag wilt. Zul je altijd houden

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier heb ik ook zoiets gehad tenminste het was een van onze favorieten namelijk collin maar jah toen kregen wij eersteen meid en mijn neef krreeg een jongen en je raad het al die heet nu collin dus jah die kon van ons lijstje en dus heet onze jongen nu duncan en die vind ik nog mooier ook haha.

kan me voorstellen dat het balen is hoor maar hier had ik ook al jaren een paar namen in me hoofd en uiteindelijk zijn die namen niet gebruikt en hebben we heel wat anders voor beide kids genomen.

15. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom

Ook ff off topic. Whahaha. Zag het helemaal voor me.

De naam die onze zoon heeft hadden ook een aantal anderen voor hun kindje. ben toch blij dat wij eerder waren.
    En bij mijn eerste zwangerschap had ik ook een meisjes naam, maar die zou ik als ik weer zwanger zou worden niet meer gebruiken. Heb ook al weer een andere in mijn hoofd.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat is absoluut waar

ik kan het me heel goed voorstellen. ik zou er ook heel erg van balen. die naam had je al jaren in je hoofd.
    had je het je zus ook gezegd?

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoihoii.. voor alle nieuwsgierige mensen... het ging om de naam Nadine! Neeh, ik heb het mijn zus niet gezegd....
    Stel je voor dat ze zich schuldig gaat voelen, laat haar eerst maar s lekker genieten van alles!
    Wie weet... als het eens zo uitkomt... vertel ik het nog wel een keertje...

18. Janna

Janna Fanatiek lid

Kennissen van mijn ouders hadden destijds dezelfde naam voor hun zoontje in gedachten als mijn ouders mijn broertje hadden genoemd. Zij hebben mijn ouders toen gevraagd of ze het erg vonden als ze dezelfde naam zouden gebruiken. Dat vonden mijn ouders niet erg, dus nu heten ze hetzelfde! :)

Maar ja, dat zijn kennissen. Met goede vrienden of familie, laat staan een zus, is dat misschien toch anders...

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oww dta lijkt me erg vreselijk wat een rotzus heb je

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.275
    6.187
    113
    :(:(:(

Deel Deze Pagina