Babynaam van mn dromen weggekaapt door zus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dreamer08, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    tsja... ik vind het ook vreselijk... maar achh rotzus... ze wist het niet dusjahh...

2. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    wat vervelend voor je..
    maar jullie hebben wel allebei een leuke smaak!
    en het is niet een veel voorkomende naam die je vaak hoort (top 10)

gefeliciteerd met je nichtje

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Meid wat ontzettend jammer.
    Ik kan me helemaal in je verplaatsen. Mijn zus is dit jaar bevallen van een dochter en zij heeft mijn nichtje de naam gegeven, die ik voor een jongen klaar had liggen:( Maar gelukkig is het een heerlijk meisje, dus ben er best trots en ze is voor mij ook als mijn kindje.

Hopelijk kan je wel van je nichtje genieten en heeft ze tenminste een prachtige naam:D

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    gefeliciteerd met je nichtje...

prachtige naam inderdaad! :D

maar het is wel heel balen voor je!

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Dat probeer ik me dan ook maar voor te houden, ik doe heel erg mn best!
    Oww... wat jammer... jij hebt dus net zoiets meegemaakt... !!!

6. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Heel herkenbaar! Natuurlijk ben je hartstikke blij met de geboorte van je nichtje, maar als mijn schoonzus haar kindje de naam zou geven die ik al vanaf de puberteit voor een dochter in mijn hoofd heb, dan zou ik ook flink balen, ook al kunnen zij dat niet weten. En dat terwijl zij bijna gaat bevallen en ik nog niet eens zwanger ben.

7. Zina

Zina Niet meer actief

Ow dat lijkt me vreselijk!
    Ik weet de naam van mijn dochter al sinds mijn 16e terwijl ik toen niet eens met kinderen bezig was!
    Het lijkt me vreselijk als me buurmeisje ofzo (heb geen zus) dan die naam zou geven aan der kindje! Gelukkig zijn er verder hier heel weinig zwangere in de buurt.

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

hahhaha, ik dacht dat ook.

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

haha sorry joh ik had de inhoud niet gelezen, ik had puur op de zin van het begin gereageerd haha ik verwijder mijn tekst ok

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oww verwijderen lukt niet:S

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hier zon zelfde soort verhaal.
    Mijn zwager vroeg aan ons toen zijn vriendin zwanger was welke naam wij ons kindje zouden geven.
    Wij hebben toen niets vermoedend de jongens naam verteld...
    En je raad het al... ik ben nu al iets meer dan 2 jaar de tante van Thijs...
    Toen we het sms-je kregen dat Thijs geboren was heb ik ff flink gejankt en kon wel door de grond zakken... De eerste maanden vond ik het ook erg moeilijk om zijn naam te horen, maar nu ondertussen ben ik erg blij met mn neefje en wij hebben een nieuwe naam gevonden die we aan NIEMAND vertellen :p

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat is wel echt een rotstreek...

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.275
    6.187
    113
    Maar dat vind ik toch een ander verhaal dan als ze het niet wisten dat jullie die naam mooi vonden. Ik vind dit toch meer een kl***-streek.

14. xlittlechildx

10 aug 2010
    78
    0
    0
    als ze het niet wist dat je die naam mooi vind en zou willen geven aan jou eerste kindje dan kan ze er natuurlijk ook niets aan doen.
    ik vind het wel grappig dat jullie dan de zelfde smaak hebben:)

15. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Zo voelde het ook wel idd als een kl*te streek...
    Maar goed, wat doe je er aan?
    Wie weet krijgen wij nooit kinderen, dus tja...

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja en ik had dit nooit verwacht! Voor meidennamen had ik haar wel laten merken dat een aantal namen mij lief zijn, maar ik had nooit verwacht dat zij een naam zou pakken, die op mijn jongenslijstje staat! Heel bizar ook toen ze bevallen was, vertelde ik haar dat ik pas de naam wil horen als ik haar zie en er ben. Toen ik bij hen was en ze vertelde het stond ik echt :$:$ ..mijn eerste reactie was wauw wat mooooi, maar ook wat jammer. Deze naam had ik voor een jongen!!
    Ik denk dat de reden is waarom ik het makkelijk los heb kunnen laten, omdat ik deze naam ook pas een jaartje had liggen. Kan me voorstellen dat het voor jou een teleurstelling is.

17. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je nichtje!
    Nadine is idd een erg leuke naam, maar ik hoop dat je een nog leukere naam gaat vinden.

Als dat niet lukt:
    Mijn zus en mijn nicht (tevens oudste twee kleindochters) hebben ook dezelfde voornaam, nooit onenigheid over gehad. Juist grappig.

18. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Jeej wel balen zeg! Heb je het uitgesproken naar haar? Ik zou het er eerlijk met haar over hebben, kan ook wel opluchten en ik neem aan dat ze wel begrip heeft voor je gevoelens... ze is tenslotte ook net moeder en zou als ze zelf in deze situatie zou zitten ook rot voelen.
    Ik weet niet wat ik zou doen.. ik denk toch hard zoeken naar een andere mooie naam... maar als ik ECHT niks anders zou vinden zou ik toch kiezen wat IK het mooiste vind.

19. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Oh'ja wat ik nog wou zeggen.. ik had ook al jaaaaren een naam in gedachten maar toen ik eenmaal zwanger was veranderde mijn smaak compleet en nu zijn het hele andere namen geworden.. dus wie weet...

20. RomyDani1719

RomyDani1719 Bekend lid

19 okt 2008
    637
    0
    0
    verkoopster
    purmerend
    mijn zusje en ik hebben de namen overlegd welke wij wouden gebruiken voor de kids. zodat we er beide rekening mee konden houden en de ander niet zouden kwetsen! ... dan heb ik liever dat me zusje de namen weet dan dat ze me zou kwetsen door mijn namen te gebruiken! zo hebben wij dat opgelost!...

Deel Deze Pagina