Hallo, Ik ben Mirjam 34 jaar en uitgerekend op 24 december van ons eerste kindje Wij kunnen niet kiezen tussen een paar namencombinaties. Wellicht dat jullie kunnen helpen? Welke combinatie vinden jullie het leukst? Robin Sebastiaan , Robin Dion, Robin Tim of Robin Bastiaan? En dan voor een meisje: Amy Jessica of Amy Celine? Alvast bedankt voor het meedenken
wat fijn dat jullie het allemaal met elkaar eens zijn! dat maakt het voor ons een heel stuk makkelijker. Alleen mijn man vind Robin Bastiaan zo leuk. Alleen die vind ikzelf iets minder leuk Meer reacties zijn welkom, maar ik ben al een heel eind geholpen. Bedankt meiden!
wat fijn dat jullie het allemaal met elkaar eens zijn! dat maakt het voor ons een heel stuk makkelijker. Alleen mijn man vind Robin Bastiaan zo leuk. Alleen die vind ikzelf iets minder leuk Meer reacties zijn welkom, maar ik ben al een heel eind geholpen. Bedankt meiden!
Robin Sebastiaan Amy Jessica Niet omdat ik zo heet hoor! het is wel grappig mijn man heet Sebastiaan Groetjes Jessica.
Bijna iedereen vindt Jessica de leukste naam... Ik dacht zelf eigenlijk dat hij niet zo mooi achter Amy pastte..... Vandaar dat wij Celine nog hadden bedacht, omdat wij dachten dat deze naam mooier achter Amy klonk Iedereen bedankt en ik laat jullie absoluut nog even weten wat het uiteindelijk is geworden
Ik ga ook voor Robin Sebastiaan en Amy Celine. Jessica vind ik niet mooi bij Amy passen, maar dat is mijn mening.
Het is wel grappig nu staan de meisjesnamen gelijk 5 voor Amy Jessica 5 voor Amy Celine Iedereen gaat voor Robin Sebastiaan eigenlijk dus als het een jongentje wordt krijgt hij deze naam. Daar zijn wij al meegered Nu nog het meisje...wie helpt?