Dat is waar, en eigenlijk maakt het ook wel weer een mooi geheel zo. Misschien nog Maya Elise? Omdat jullie voor een jongen Elias zo mooi vinden.
Oona Billie Charlie Cilou Milou Mona Romy Romée Esmée Voor jongens heb ik vorig jaar al heel wat gepost en daar zat nooit wat tussen .
Deze staan op mijn lijstje, heb er enkel die met meer dan 2 lettergrepen vantussen gehaald. Meisje: Astrid Yumi Cassie Lexy Laila Jenny Lily Anna Laura Lucia Ella Mera Enisa Mina Grace Lilja Svana Suzy Ivy Lena Sua Lia Rui Livia Jongens: Lander Alex Dax Jasper Joris Jax Axel Remi Clark Ezra Kent Max Owen Seon Seojun Mansé Jiro
Meisje: Willa Emmy Ember Zadie / Sadie Ellis Reza Bindi Mirne Lize Vera Nena Juna Lexie Livé Lieve Pippa Jazzy Zoey Ava Lola Kate / Katie Josie Veda Jongen: Otto Wyatt Lowell Izaak / Isaac Silas Declan Cedric Leon Cosmo Julan Casper Felix Morris Simon Ivar Bodhi Dani Benja Frenkie Olle Flynn Gido
Zou voor een minder gangbare naam gaan O1 & M hebben toch een wat gangbare naam dan O2. Dan past naar mijn idee een wat minder gangbare naam er perfect bij.
Jilles Zeno Stian Jona Edin Sasha Monroe Willis Lio Juno Merrick Tilo Izar Mira Elva Ebba Edie Mia Lira Loa Zia Sasha Misja Merrit Juno Dewi Zélie Lorin
Meisjes: Moïs Nèla Melia Veda Ona/Ola Nika/Nike Vièn Jongens: Mio Dani Domien (team domien hier) Kenji Gino XD geen idee hHaha!
Ja echt hè. Ik wil echt dat ie betrokken is maar hij komt ook met niks. En sowieso. Bij mini O hakten we de knoop door bij 32 wk. Bij baby M zijn we nog geswitcht met 38 weken. ‘Als jij met geen alternatief komt voor M dan schrijf ik M alvast op de kado labels voor de traktatie van O en O,’ waren mijn woorden. Zo gezegd zo genaamd. En we zijn super blij met de naam M altijd nog hoor. M is een echte M! Maar eigen zou ik het allerliefste een M naam erbij willen (voor de balans) maar dan wel in de categorie mini O. Bijzonder en uniek dus. Maar tegelijkertijd ook kort, simpel en gewoon passend bij ons. Oh en dus voor beide geslachten nog een naam. Tsja. Onmogelijk dus.
Je hebt gelukkig nog tijd genoeg Als je weet wat het geslacht is, kan je ook makkelijker kiezen is mijn ervaring. Of willen jullie het geslacht niet weten tot aan de bevalling? Ik heb trouwens geen suggesties voor namen, ik vond die van mijn eigen kinderen kiezen al moeilijk genoeg