Dag dames, In oktober ben ik uitgerekend van onze tweede kleine meid. Manlief en ik komen niet uit een naam! Zelf vind ik Joëlle erg mooi, maar mijn man vindt dat niet geweldig. Hij heeft liever een naam die in het buitenland ook goed kan worden uitgesproken (dat is met Esmée namelijk al wat minder). We zijn op zoek naar een korte naam (max 2 lettergrepen) die bij Esmée past. Hebben jullie tips? Namen die ik mooi vindt, die het iig niet zijn geworden: - Olivia / Liv - Chloë - Lara - Norah
Ik heb een klein lijstje voor je gemaakt.. staat je/jullie smaak er tussen? Esmeé & Feline Esmeé & Quinn Esmeé & Kiara Esmeé & Eline Esmeé & Laura Esmeé & Roza Esmeé & Rozanna Esmeé & Jenthe
Ja, Daantje dat is zeker onze stijl! Feline en Jenthe zijn al afgevallen (vond ik mooi), maar vindt ml niet internationaal genoeg. Quinn vond ik ook leuk, maar dat vond mijn man een jongensnaam Over die andere namen ga ik nadenken Thanks dames!
Esmee & Julie Esmee & Britt Esmee & Suze Esmee & Jolijn Esmee & Rosa Esmee & Sara Esmee & Lotte Esmee & Lisa Esmee & Marit
Als je Feline mooi vindt maar niet internationaal genoeg, dan misschien... Suzanne (deze naam is wel toe aan een revival denk ik!) Mathilde (deze spelling is niet gebruikelijk in het Engels, maar wie het ziet staan zal gewoon Matilda zeggen, dus geen probleem) Claire Louise Of: Tara Hanna(h)
Of de naam van onze dochter! Céline (kan ook zonder streepje Celine) is een franse naam en betekend: Hemels Mooi he hihi ik ben benieuwd wat het gaat worden!!
Zitten hele leuke namen bij!! Daantje, Céline stond eerst bij ons op nummer 1, maar op een gegeven moment ben ik juist gaan twijfelen 😮 Hoe vaker ik hem zei, hoe minder ik hem vond. Hormonen?? Wij gaan goed nadenken! Xxx
Ik twijfelde ook heel erg aan de naam Céline. . Ik vond Milena en Chelena erg mooi maar dat vond mijn man niet mooi.. hij vond Céline erg mooi en Quinn.. ik vond Céline het mooiste en ben blij dat we daar voor gekozen hebben! Want het past echt bij haar!
Fenna, Lizzy, Britt, Hanna, Fabienne, Tara, Charlotte, Chiara, Livia, Benthe, Tessa, Veerle, Noelle, Suzette, Jessie, Rosalie