Julia en Isabella. Alhoewel ik dan zou gaan voor Isabel. Lorena vind ik ook een beetje 'goedkoop' klinken. Wat vind je van Lauren?
Hoihoi. Lauren is ook wel een leuke naam, maar of ik die echt als uiteindelijke naam zou kiezen.. Je hebt me wel op een idee gebracht. Als plotseling een jongen zou worden, dan is Lauran misschien wel een optie Heb ook een tijdje de namen Annabella en Marie-Louise in mijn achterhoofd gehad..of Anne- Fleur. Maarja ik ben er nog niet uit
*Isabella erg mooi, ook in mijn top10 *Julia zie isabella! *Chanel brrrrr... echt vre-se-lijk... *Ashey zie chanel (bedoel je trouwens niet ashLey?) *Quirine MOOI! *Yolanthe neh *Floriana best mooi maar dan eerde florianne *Violetta nej, beetje te, en doet me denken aan paarse heks *Vivienne leuk! *Lorena niet zo leuk, beetje ordi inderdaad *Louise mooi en tijdloos! in afwachting op jullie reacties..[/QUOTE] kortom: isabella/isabel(le) of julia! succes!
Te vaak voorkomend?? Ik ben benieuwd waar jij dan vandaan komt want hier heb ik nog niemand getroffen die Louise heet of waarvan het kindje Louise heet Lijkt me duidelijk welke naam ik het mooiste vind... Wij hadden ook Julia op ons lijstje staan maar die komt (hier in de omgeving althans) wel heel erg veel voor. Isabelle/Isabella vind ik ook ontzettend mooi.
Het leuke van de naam Isabella is dat je het juist kunt afkorten. Ik doe dat zelf nooit maar ik kan me voorstellen dat haar vrienden haar straks Isabel gaan noemen. Annabella en Marie-Louise vind ik ook erg mooi.