geboorten kaartjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by shirley17, Jan 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. mijn vraag is waneer ga je nou eigelijk de geboorten kaartjes uit zoeken :oops: . ben egt eigelijk wel benieuwdt waneer jullie dat gingen doen? :D

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij gaan dat in februari doen, 2 maand voor de bevalling :) ik heb al wel heel veel rondgesnuffeld op het internet hoor, om te orienteren en natuurlijk omdat het leuk is.

3. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    spanendt zeg :D rondt kijken dat doe ik nu ook al weken maar kan eigelijk niet wachten tot we ze egt uit gaan zoeken :oops:

4. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Mijn vriend gaat de kaartjes zelf maken, hij heeft een idee geplukt van een kaartjessite, bewerkt deze en zet de naam van onze koter eronder. En print het op zijn werk uit (daar hebben ze een drukmachine), dus mooi goedkoop!

Kijk eens op www.schattekus.nl Echt superleuke kaartjes!

5. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Mijn vriend gaat de kaartjes zelf maken, hij heeft een idee geplukt van een kaartjessite, bewerkt deze en zet de naam van onze koter eronder. En print het op zijn werk uit (daar hebben ze een drukmachine), dus mooi goedkoop!

Kijk eens op www.schattekus.nl Echt superleuke kaartjes!

6. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

begrijp ik best hoor, het liefst had ik nu ook alles al geregeld :D

7. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    dat is zeker lekker goedt koop ;) en orgineel dat jullie het zelf bewerken :D

8. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    mymiracle ja precies dan is alles maar lekker klaar en het is natuurlijhk ook super luek om te doen ;)

9. Wij hebben nu ook weer bij de 2e het kaartje zelf ontworpen.
    Bij de eerste hebben we dat ook gedaan, nu even omzetten naar een bestand voor de drukker en dan met geboorte even paar gegevens aanpassen.

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    bij de eerste met 20 weken al begonnen (heb toen zelf 5o pakjes geknipt en genaaid was dus veel werk) zag dat deze keer niet zo zitten maar vind niets leuks, ik kan wel wat zelf maken zoals onze trouwkaart maar ik dat vind ik ook saai, alles is zo standaard *hoezo hormonen?* ik vind gewoon niets leuks genoeg dus ik ben echt supersloom ermee, ik wil het toch echt wel met 30 weken verzonnen hebben maar tijd word steeds korter haha

11. nathalietje

nathalietje Actief lid

Apr 10, 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meid,

wij hebben ze besteld eind november en heb telefoon gehad dat ze nu al binnen zijn! ik beval pas in april! maar in juni trouw ik ook dus heb zoveel te regelen vandaar dat ik met alles vroeg ben begonnen!
    als jij er nu al voor wil kijken kan dat toch geen kwaad!
    das dan al 1 ding waarop je niet meer moet denken

12. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Wij zijn helaas niet zo creatief, vandaar dat wij onze kaartjes besteld hebben bij www.kaartenco.nl . De enveloppen krijg je meteen thuisgestuurd, dus dan kun je alvast aan de slag, betalen doe je pas als de kaartjes binnen zijn na de geboorte! In ieder geval super service tot nu toe!

Succes met uitzoeken of maken van jullie kaartje!

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb dat gedaan met 32 weken, zijn naar een drukkerij egweest die daar kasten vol hadden met boeken met kaartjes erin, zat niks bij tot de een na laatste pagina van het laatste boek :p

Met 37 weken de bestelling doorgegeven en 5 dagen later was ik bevallen.

Share This Page