Wij hadden als meisjesnaam Kenzi in gedachten. Nu blijkt dat we een jongetje gaan krijgen. Ik zit op internet te kijken en Kenzi kan ook als jongensnaam. Wat vinden jullie, wel leuk of niet? Vond het als meisjesnaam heel erg stoer...
Thanx ladies, daar hoopte ik op... Vond het zelf namelijk ook wel, maar wil nu mijn man overtuigen. Hij kwam notabene met die naam (voor als het een meisje was, dat dan weer wel, hahaha)
Ja het kan wel, maar vind het toch meer een meisjesachtige klank hebben. Misschien anders Kenzo? of Renzo?
Oh, leuk om jullie reacties te lezen. Ik had echt verwacht dat ik de enige zou zijn die dit als jongensnaam leuk zou vinden. Snap ook wel dat smaken verschillen en niet iedereen het een mooie naam zal vinden, maar ik ben in ieder geval niet gek
ik vind het helemaal geen leuke naam en ook een echte meisjesnaam. Ik zou voor Kenji gaan, dat is wel een echte jongensnaam (en ook absoluut niet mijn smaak ).
Ik dacht juist ook dat Kenzi voor een jongen was. Als je zou zeggen KENZI zou ik ook denken dat je een zoon zou hebben
Ik vind Kenji ook niet mooi, dus dat wordt het ook zeker niet... Maar dankzij jullie reacties kan ik denk ik mijn man wat meer overtuigen van de naam Kenzi....