We hebben ons dochtertje wel 2 voornamen gegeven, omdat ze gewoon heel mooi bij elkaar passen. Maar bij onze jongensnaam voor de tweede weten we er geen een. Ja 1 kwam ik gister tegen op Internet. Maar twijfel of we het moeten doen. Is het raar om het ene kind wel 2 namen te geven en het andere maar 1? Wat is leuker? Mick of Mick Figo
Ik zou zeer zeker voor twee voornamen gaan. Onze zoon heeft er drie dus krijgt zijn zus of broer ook drie voornamen. Mick Viggo (stoer!) vind ik dan veel leuker dan Mick Figo.
Viggo ben ik ook tegen gekomen idd. het is natuurlijk alleen maar in het begin, want later kom je die extra namen alleen maar bij officiele dingen tegen. maar het gaat om het idee! vind je Mick leuk?
Ik zou bij deze ook 2 voornamen geven aangezien jullie je dochter er ook 2 hebben gegeven. Van Figo zou ik dan Viggo maken. Mick Viggo!
Mick Viggo is harstikke leuk! Omdat je je eerste kindje twee namen hebt gegeven zou ik dat nu inderdaad ook doen. Wel zo mooi!
Ik vind er niks raars aan hoor, lekker doen wat je wil. Ik heb zelf een naam, en mijn broer heeft er twee, het boeit me echt niet. Figo vind ik zelf niet zo leuk, dus mijn keus zou alleen Mick zijn.