Annelotte vind ik mooier staan en ik vind dat koppelteken niet nodig Je spreekt het toch uit als één naam. Leuke naam, trouwens.
Hier ook geen fan van koppeltekens. Wil wel even een aanvulling geven ivm "dubbele " namen,hier moet ik vooral bij de oudste heel vaak aangeven dat het zonder streepje is (standaard vraag is het met of zonder streepje)
Ik heb ook Annelotte gekozen maar ik vind Anne-Lotte ook wel mooi! Je kan niet mis kiezen denk ik! Hele mooie naam!!
Ik vind Anne-Lotte leuker, maar ik denk dat ze dan altijd moet corrigeren omdat Annelotte veel gebruikelijker is. Vriend vind Annelotte leuker. Dus hoogstwaarschijnlijkgaat het Annelotte worden.
Ik weet niet of je haar ook altijd Annelotte wilt noemen of dat je haar toch Anne gaat noemen op termijn. Ik vind zelf met koppelteken mooier maar als je ook nog van plan bent om haar Anne te noemen zou ik zeker voor die optie gaan. Mooie naam trouwens!
In principe zal ze Annelotte genoemd gaan worden. Hooguit als koosnaampje een afkorting maar ze zal meestal gewoon Annelotte gaan heten.