vind de namen op zich allebei leuk, de combi iets minder. Het heeft een beetje een Jut en Jul gehalte... zou zelf bang zijn dat mensen er grapjes over zouden gaan maken.
Thomas of Lucas???? Ben echt van de asjes ben ik achter gekomen. Nu mijn man nog overhalen, hihi.. Alleen begint de achternaam met een S, is dat erg?
Ik kies dan voor Lucas. Ik denk niet dat het erg is dat de naam op een S eindigt. Als het mooi bij elkaar klinkt, maakt het volgens mij niet uit. Ben benieuwd wat je gaat kiezen. En wat je man er van vindt.
Het komt van een traditioneel Engels kinderrijmpje. Tv-series en pil-grapjes zijn daarop gebaseerd maar de bron is: Jack and Jill went up the hill to fetch a pail of water Jack fell down and broke his crown And Jill came tumbling after.
Heb nog nooit van Jack & Jill gehoord, en ik denk dat dat je bij elke naarm wel iets geks kunt vinden als je lang genoeg zoekt, dus ik zou zeggen... als dat jullie naam is, ga er dan voor.
nee, vind de combi niet leuk!! Zo heette vroeger de hoofdpersonen uit ons Engelse boek op de basisschool. En het doet me een beetje denken aan namen als Jut en Jul... sorry!!!