Welke naam/namen vinden jullie het leukste? Ik dacht dat Ise is een meisjesnaam was maar vandaag zag ik dat het ook een jongensnaam is. Wat vinden jullie? Mochten jullie nog leuke, stoere, niet veel voorkomende meisjesnamen weten met het liefst 2 lettergrepen dan hoor ik die graag.
Ise! Ik ken hem niet als jongensnaam, vind hem erg leuk voor een meisje Jenna en Yuna vind ik allebei niet leuk. Janne dan weer wel!
Yuna (of liever nog Yune, ook uitgesproken als juu-nuh) Jenna blijft bij mij toch Jameson achterstaan en Ise vind ik gewoon niet leuk.
Ja ik weet het... maar ik begin nu zo te twijfelen.. Ik kan met niemand overleggen omdat de vader helaas niet in beeld is... Dacht dat het makkelijk zou zijn... niet dus pfff haha
Ik ga ook voor Ise! Leuke naam en ik vind het niet klinken als een jongensnaam. Yuna is zo'n naam die je altijd moet spellen (nu is dat met 4 letters geen ramp, maar toch...) en ook ik heb bij Jenna nog altijd de Jameson-link Dat zou ik niet willen voor mijn kind.
Zowel Yune als Ise vind ik mooi (staan ook op ons lijstje, al zijn ze bij vriendlief minder favorite ) Zelf vind ik Yzze ipv Ise (zelfde uitspraak, puur schrijfwijze) ook erg gaaf