Hij neemt het echt serieus!

Discussie in 'Babynamen' gestart door shelde, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Babynamen bedoel ik...

Ik heb m'n man een site gegeven met meisjesnamen. Ik zei: "Volgens mij ben je het binnen 5 minuten al beu."
    Maar nee hoor hij is echt netjes alle letters van het alfabet aan het afgaan. Hij zit al een paar uur achter de pc! :confused:
    En de lijst is ook al behoorlijk lang. Niet allemaal mijn smaak. Hij vond Aagje wel erg leuk. Nou uhhhh.... :rolleyes:

Ik ben benieuwd wat er allemaal uitkomt! ;)

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Aagje? He gats....laat hem nog maar even doorzoeken!

3. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hahahah wat leuk...mijn mannetje had ik er achter gezet en hij was binnen 15 minuten klaar, voor alletwee :confused:
    zo van , nou doe die maar en die is ook leuk...klaar!

4. Niet meer actief

die van mij wilde hem naar zijn moeder noemen alleen dan de letters omgedraaid AAARRRRGHHH no way hoezeee...

Ik merk wel dat mijn mannetje zo iets heeft van dat en dat vind ik ook en nu niet meer zeiken :p :)

5. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hij is ondertussen bij de S aangekomen.
    Maar bij de A heeft hij er al meer dan 10 die hij wel leuk vond.
    En nee, Aagje vind ik ook niks. :)

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maakt het straks wel makkelijker voor jou om te kiezen, als hij niet zo moeilijk is.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Leuk dat je mannetje zo aan het zoeken is. Wij hebben eerst alle namen die we leuk vinden opgeschreven (aantal weken lang namen verzameld) en gisteravond hebben we bij de meisjesnamen steeds wat namen geschrapt die het niet worden.... We hebben nog iets van 11 namen over voor een meisje, dus we zijn er nog lang niet. En dan de jongensnamen nog.... pffffff
    Succes in ieder geval!
    Groetjes Miep

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Kijk dit is nog eens erg leuk! Ik geloof niet dat het vaak gebeurd dat de man het namenlijstje maakt. Hihihi nu kun jij voor de verandering alle namen gaan doorstrepen en je mannetje gefrustreerd achter zijn pc-tje verder laten zoeken naar leuke namen.

9. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi, wij wisten het gelukkig al voordat we zwanger raakten...Eline en Guillaume.....Ik ben er nu al aan gewend, gek hè? En het is Fred die met Guillaume kwam en ik met Eline, mooi verdeeld toch?

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Wij hadden op zich ook al een meisjesnaam.
    Die hebben we al een paar jaar... maar misschien was er nog wel een mooiere naam. En we willen ook graag een 2e naam.

Hij is klaar en heeft bijna 100 namen. Ik heb al flink lopen schrappen en heb er nu nog 27 over.
    Maar er zijn er maar een paar die ik ECHT mooi vind.

11. girly

girly Actief lid

14 feb 2007
    489
    0
    0
    Grappig he die mannen, Die van mij kwam met een namenboekje, en van voor naar achter uitgelezen! ikzelf blader af en toe er door heen maar hij ging naam voor naam het hele boekje door.... wel lief!

12. marilyn

marilyn Actief lid

3 okt 2006
    344
    0
    0
    Administratief medewerkster bij Justitie.
    Nootdorp
    Een naam uitkiezen, pff dat wordt nog wat... Mijn vriend heeft echt een heel andere smaak dan ik. Hij zou z'n kindje het liefst een naam geven als: Arie, Tinus of Piet. NO WAY dus!

Het zal een halfbloedje worden dus ja, de naam moet wel passen bij een getint kindje, toch?

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Haha San lachuh!

14. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hihi grappig te lezen..

ik vind buitenlandse namen mooi, niet zo standaard nederlands..
    maar hij wil wel gewoon n nederlandse naam!

ok nederlands maar dan wel een apparte :)

Deel Deze Pagina