We zijn op zoek naar esn jongensnaam die eindigt op jan, zoals Klaasjan,of Robbin-Jan. Hebben jullie suggesties?
pieter-jan, arjan, gertjan, robert-jan, dirk-jan, wiljan, henk-jan, cojan, thijs-jan, jurre-jan,willem-jan
Mag het ook eindigen op ian (met de uitspraak van jan?) Zoals Florian of Fabian? Verder... Arjan, Gertjan, Annejan, Bart-jan (van de radio ;P) Iljan
Ik dacht meer aan de klank 'Jan' en icm de namen van de andere kids: Ian, Florian, Julian, Tobian. En anders Pieter-Jan (al zou mijn voorkeur Jan-Pieter zijn ) en Arjan, maar die zijn al genoemd. Andere -jan namen vind ik wat ouderwets.
Aart-Jan Adrian Ardian Arian Arie-Jan Arjan Arthur-Jan Auke-Jan Bas-Jan Bastian Berend-Jan Boris-Jan Casper-Jan Caspian Celian Chris-Jan Christian Dorian Elian Emiel-Jan Emilian Erik-Jan Evert-Jan Fabian Florian Floris-Jan Geert-Jan Gerben-Jan Gerian Gerjan Giel-Jan Gijs-Jan Harm-Jan Henrik-Jan Jens-Jan Jesse-Jan Jorian Joris-Jan Julian Jurgen-Jan Jurre-Jan Jurrian Karst-Jan Kees-Jan Klaas-Jan Lars-Jan Laurens-Jan Lennart-Jan Lucas-Jan Lucian Macian Marcus-Jan Mart-Jan Maurits-Jan Max-Jan Maxmilian, Maximilian Oscar-Jan Otto-Jan Pepijn-Jan Philip-Jan Pieter-Jan Robert-Jan Robian Roeland-Jan Roelof-Jan Ruben-Jan Rubian Rutger-Jan Sebastian Sietse-Jan Silvian Simon-Jan Stef-Jan Stian Stijn-Jan Tavian Thijmen-Jan Thijs-Jan Timon-Jan Victor Wietze-Jan Willem-Jan Willian Wout-Jan
Mijn schoonvader heet jan en we hadden in gedachten als we een zoon zouden krijgen Jannick persoonlijk vind ik dat een hippe naam voor deze tijd ipv. Jan-Anne Klaasjan of noem maar op (zo is mijn schoonvader ook al vernoemd en vind het persoonlijk enorm oudbollig)