Ik heb hem, hij rijdt heerlijk en is erg mooi! Gebruik hem nu met mijn net 4 jarige en 1,5 jarige omdat de oudste het heel interessant vindt. Straks met de baby en de 1,5 jarige. Het enige nadeel vind ik dat hij best groot is met in en uitklappen in de auto. Maar dat houdt je met alle duowagens...
Ik heb em ook en vind het een hele fijne kinderwagen. Mijn zoontje is 2 jaar en 3 maanden en die zit er goed en hopelijk weet ik over ongeveer een week ook hoe die rijdt met baby erbij. Maar vind em heel soepel maakt goede korte bochten genoeg bergruimte in de mand. En de grote vind ik opzich mee vallen past hier in een micra.
Als ik soms fotos zie van gebruikte wagens op mp bijv. Heb ik t idee dat de bandjes zo snel slijten. En zie ook regelmatig breukjes in frame.. iemand ervaring mee?
ik had hem , voor mijn oudste 2. Heb hem 3 jaar lang elke dag gebruikt. Voordeel; voor de kinderen een hele comfortabele wagen (zittingen zijn comfortabeler dan die van de bugaboo donkey) voeten kunnen apart versteld, stoeltje kan in verschillende standen. lekkere ruime zittingen. hele gezellige wagen voor de kinderen. hele korte draaicircel waardoor je in de smalste winkels kan winkelen zonder enige moeite (na even oefenen met hoe lang je bent, maar dat heb je heel snel door) bekleding kun je verwijderen en zo wassen. loopt vrij licht voor een duo wagen hele grote bagage ruimte onderin. nadeel, het is zowel uitgeklapt als ingeklapt een enorm bakbeest. zo groot. het onderstel valt nog te overzien maar dan komen er nog los de 2 zittingen en of wiegjes bij. breukjes in het frame is een mankement wat naar mijn weten vooral met de oudere wagens het geval was (die ik had dus) maar moet zeggen dat als je er normaal mee om ga dat het wel mee valt. Maar met de oudere eerste zoom wagens brak nog wel eens de voorstang af waar de voorwielen aan zaten. volgens mij zie ik op fotos van het nieuwe model dat dat veranderd/ vernieuwd/ verbeterd is. let dus goed op bij een eventuele aanschaf van een 2dehands zoom. ik was altijd zeer tevreden over mijn zoom. nu voor de jongste 2 een bugaboo donkey gekocht omdat deze ingeklapt mooi klein is en omdat deze ook omgebouwd kan worden naar een enkele wagen. maar ik moet zeggen, de donkey loopt wel lichter, maar verder was ik meer tevreden over de zoom. met de zoom kon ik lekker winkelen alle winkels in. met zo een brede wagen die ik nu heb niet. bovendien zijn de zittingen van de zoom gewoon groter en comfortabeler als van de donkey. ik kan de wagen van harte aanbevelen.
bandjes snel slijten nee daar ben ik het niet mee eens. als ik me goed herrinner zat er weinig profiel aan de banden
Dank jullie dames, hier kan ik wel wat mee.... Bijna jammer dat ik nog zo lang moet wachten hihi... (kan ik nog even sparen, das ook fijn)....
Hier de zoom nu 4 weken in gebruik en erg tevreden! Jamaila noemt precies de voors en na's, kan ik me alleen maar bij aan sluiten! Lekker grote reiswieg ook kan ik nog toevoegen (gebruik mono de Stokke die vrij klein is) Ik zet wel het lichtste kindje (nu dus mijn 1 maand oude dochter in een wiegje) het verste weg. Dit draait het lichtste en is het makkelijkste voor stoeprandjes ed, al zou ik het andersom wel leuker vinden (baby bij me en oudere kindje van je af kunnen kijken). Zo gaat ook het frame wat langer mee lijkt me. Ik heb overigens een 2e handse gekocht via mp. Erg blij mee! Gebruik hem eigenlijk iedere dag wel!
Ik heb hem ook! Gekocht voor mijn dochter en 18 maanden zoontje destijds. Nu is dochter 2 en zoon bijna 4 maar gebruik hem nog steeds met beide! En ben go en heb nu weer een baby en die past ook mooi in de bak. Dus hier gaat hij nog niet weg.