urban jungle single

Discussion in 'De babyuitzet' started by erlida, Oct 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Voor een vriendin die geen internet heeft de volgende vragen :) .....

Is de wagen stabiel genoeg voor boswandeling met een hond?en hoe bevalt de wagen in het algemeen, past ie bijvoorbeeld moeiteloos door alle kassa poortjes of issie te breed?....Ze wil graag deze wagen aanschaffen maar is wel heel beniewd naar de mening van anderen daar het een best prijzig karretje is. ;) ...

2. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    mmm niemand met een urban jungle die deze vragen kan beantwoorden voor haar?

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik wil een urban jungle, maar heb hem dus nog niet met een kleine erin geprobeert.

Zoiezo kan je even kijken op kieskeurig.nl en daar soort sites staat ie vast wel bij.

Ik weet wel dat de urban jungle voor mij, met mijn kl*te rug de lichste wagen is om te sturen en met 1 vinger te draaien is zelfs met gewicht erin. heerlijk. Hij is opgeklapt wel lang 105 cm(moet je even passen in de auto en hij is 68 cm breed, mijn rolstoel is dat ook ong.

en dan mijn handen er nog naast pas ik ook door de meeste kassa ruimtes, alleen mijn armen ernaast zijn soms te breed, maar dan heb je het dus gauw over 10 a 15 cm beweegruimte per arm, dat is 20/30 cm breder ,dus minimaal 86/96 cm in totaal dat past soms niet moet ik 1 arm optillen.
    Dus kinderwagen is prima wendbaar in winkels en daarbij is het een mountain buggy en heeft ie luchtbanden, dus moet het in het bo ook wel goed komen, mits je niet het mountain bike pad neemt, hihi, die is niet breed genoeg en wel erg spannend vaak.

matentabel en info op onetreehill.nl onderaanpagina op nederlandse vlag klikken.

4. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Geweldige wagen, zeker ook voor in het bos. Wij hebben de onze verkocht en hebben nu de duo versie en zelfs die kan door *bijna* alle kassapoortjes, dus een single kan het helemaal.

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he fiene dat geeft de kinderwagen onderzoekster moed. dat ze de goede heeft gekozen. we gaan onze morgen ophalen als de hoogte van duwstang goed is. via mp.

er zit een duwverhoger op en dus de gewone duwstang.

Ik ben 1.78 en mijn vriend 1.86 denk je dat dat gaat lukken..
    Ik hoop dat je me antwoord kan geven.

De duo heeft toch ook een vaste duwstang?

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    De duo heeft een erg lage duwstang, maar wij zijn dan ook best klein (166 en 170) Met een duwstangverhoger moet het met jullie lengte wel goedkomen hoor!
    Veel plezier met jullie wagen.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dank je wel.

Dat hopen we ook want dit is wel een leuke prijs en een wagen met verstelbare stang wordt gelijk weer een stuk duurder.

8. Sara1976

Sara1976 Actief lid

Jul 11, 2006
    233
    0
    0
    Ik heb deze wagen nu al 4 jaar. Toen voor onze dochter gekocht. Ben er echt ontzettend blij mee, vind het een super wagen!
    Het geld dubbel en dwars waard, zou geen andere wagen willen.
    We gebruiken deze ook geregeld in het bos, en dat rijdt prima!

Groetjes Sara

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

We hebben hem. jeee! de lage duwstang is zelfs hoog genoeg voor mij.

Nou nog een paar maanden wachten tot de kleine erin kan... haha.

10. MiniUs

MiniUs Bekend lid

Aug 5, 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Hier ook de Urban Jungle en wij hebben 'm juist geselectered op dat ie mee kan het bos in met de honden. En dat gaat prima!
    Wij zijn er heel tevreden over. Zowel in het bos als in een stad prima te gebruiken.

11. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

Hoi, ik ben zeer tevreden met deze wagen. Wij woonden op een boerderij, en velden, bospaadjes geen probleem. Ik ben 1.82, mijn man 1.86 en wij hebben geen stangverlenger. Je moet wel even passen of hij in je auto kan. In mijn oude ford fiestatje paste hij niet, onze vW golf nu wel.

hij is wat breed, ik gebruik hem eigenlijk niet in de stad. Daar heb ik zo'n kleine opklapbare buggy, die kosten haast niets, en kun je er makkelijk bijkopen zo gauw ze ouder dan een maand of 3,4 zijn. makkelijker in de metro enzo, en in winkels.

Hij is wel superlicht, wendbaar en rijdt bijna vanzelf, je hoeft amper te duwen! ik vind hem helemaal geweldig!

12. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Dames bedankt voor de antwoorden...mijn vriendin is om en heeft er vandaag 1 besteld!

Share This Page