halloo, ik was op zoek naar een flesje baby olie van zwitsal, nu kan ik die heel de week al niet vinden kruidvat niet, etos niet.. gaat die olie eruit ofzo ? of ligt t gewoon aan de winkels hier.. ik heb nu maar bodylotion genomen, maar het liefst heb ik toch de olie.. nouja, t viel me nogal op ..
Hier hebben ze nog wel hoor..in grote en kleine verpakking Heb ze gezien bij AH..super de boer en Etos..prenatal verkoopt het volgens mij ook..
Ik gebruik ook olie om lekker na het badje mee in te smeren. Volgens mij verkopen ze het nog steeds, ik zou het zelf nooit in badje gebruiken, is echt gevaarlijk, baby's worden er spekglad van. Misschien een reden, als het er evt is uitgehaald?
Babyolie is er nog steeds, dacht ik toch... Maar idd gevaarlijk als je het in bad doet, omdat het niet oplost, maar op het water blijft drijven.
Nou mijn kraamhulp had er om gevraagd. Ik heb toen van Zwitsal baby badolie gehaald. Lekker voor in bad en blijft niet op het water drijven. En natuurlijk goed voor het babyhuidje want dat wordt toch al een stuk droger. Silly
badolie kan heel goed, gewone baby olie niet!als de baby water inslaikt heb je kans dat de olie in de longetjes komt en dan als het ware een dun laagje vormt over de binnenkant waardoor de longblaasjes zich niet meer kunnen vullen met lucht,en dan stikt de baby langzaam.heel naar verhaal,maar beter om te onthouden.
Ik gebuik geen olie maar Balneum voor in het badje. M'n jongste dochtertje heeft een zeer droge huid en in het najaar/winter heeft ze er het meeste last van.
babyolie is toch ook helemaal niet bedoeld voor in bad maar voor op het lichaampje te wrijven mocht het echt nodig zijn badolie is voor in bad en kan idd geen kwaad hoor
Hoi Sillaah, Bij Super de Boer op muntplein hebben ze het ook nog in de schap staan, zag ik toevallig vanmiddag. groetjes
pfff schiet me ineens een uitzending van Oprah in me hoofd daar was een vrouw en haar dochtertje had die olie ingeslikt en was gestikt.. pfff moet er niet aan denken.. ik kreeg ook de tip om het niet in het badje te doen het is wel eens gebeurd dat vrouwen zo hun kindje lieten vallen! maar op het aankleedkussen kan het natuurlijk wel Firdaous was heel droog bij de geboorte ze was een week en een dag te laat en mn vruchtwater was al aan het opdrogen hahahah dus de vellen hingen er letterlijk aan ahhh gossie.. maar mijn mannetje heeft toen zo'n tube gehaald van zwitsal voor babys met een heel droog huidje en die gebruik ik nog steeds is lekker dik en helpt hartstikke goed