He hallo meiden, Ik was benieuwd of degene met tweelingervaring ook twee boxen in de woonkamer hebben staan? Wij hebben een box, staat nog van onze dochter, en was eigenlijk niet van plan om er eentje bij te kopen. Hoor graag jullie mening. Gr. Dolfijn
Er zijn tweeling boxen idd die zijn geloof ik ongeveer 1.5 keer zo lang als een eenling box . Maar oke, wij hebben voor Malou en Ruben ieder een eigen box. Gewoon zodat ze ieder hun eigen plekje hebben. De eerste weekjes hebben ze vaak samen in 1 box gelegen, maar toen het haren trekken, oren trekken, elkaar perongeluk slaan, elkaar perongeluk schoppen begon zijn we de tweede erbij gaan gebruiken. Het is mi voor de kindjes gewoon fijn om even zonder broer/zus rustig te kunnen spelen zonder dat je speelgoed afgepakt word, je aan je haar getrokken word, je oor gebeten word te spelen ! Gewoon een eigen plekje hebben dus eigenlijk ! Succes met je keuze! Met de derde op komst raken ze trouwens 1 box kwijt, omdat ik dus echt geen 3boxen in huis ga zetten. En ze worden nu ook groter dus zitten nog maar weinig in de box.
Mijn vriedin heeft een tweeling en zei heeft een tweelingbox, nu ze klein zijn is dit ideaal, lekker de ruimte, maar toch ook samen! Strraks als ze groter zijn is het nog maar kijken hoe het gaat, het lijkt mij dan ook fijn asl ze toch iedereen hun eigen plekje hebben
Wij gaan eerst 1 boks neerzetten en als ze inderdaad aan elkaar gaan vervelen dan pas een 2e erbij. Niet meteen dus.
geen ervaring, maar ik zou denk ik beginnen met 1 box, en als dat niet (meer) bevalt, ergens 1tje lenen of 2ehands erbij kopen. Groetjes, Happymam
Zelf zou ik het bij 1 box houden. En dan 1 in de box en 1 op een kleed op de grond, zodra ze de leeftijd krijgen dat ze elkaars ogen gaan uitsteken (per ongeluk ). Ligt er dus ook een beetje aan of je loslopende huisdieren hebt, hebben wij niet.
wij hebben een tweling box gehad en ze zijn altijd samen geweest maar dit waren ook 2 dametjes die elkaar moesten zien anders brak er oorlog uit als ze elkaar neit konden zien en aanraken maar wij hebben de boxs neit lang gebruikt alleen toen ze baby waren en toen ze begonnen te kruipen lekker op een deken op de grond en als ik dat toevallig ff moest plassen gingen ze in wipstoeltje of in de kinderstoel