Ik ben vandaag begonnen met alles wassen. Ik was eigenlijk niet van plan om alles te gaan strijken, maar alles komt er zoo verkreukeld uit. Het is echt lelijk als ik het zo in de kast leg. Met mijn normale was heb ik dit nooit zo erg, heeft iemand een idee hoe dit kan?
Waar heb je het dan over? Kleertjes of meer lakens enzo? Ik heb de eerste was wel gestreken (puur tijdverdrijf) maar daarna nooit meer gedaan. Mijn ervaring is dat als je het allemaal weer opvouwt en stapelt het vanzelf weer minder kreukelig wordt.
Ik ben begonnen toen ik 37 weken was met alles uitwassen en had van de kraamzorg organisatie de opdracht meegekregen toch te strijken omdat je kleding niet op 60 wast.
Goed uitkloppen voor je het ophangt. 30 graden en niet in de droger. De 2e keer kan het wel op 60, maar zou ik met nieuwe kleertjes niet doen.
Ok strijk helemaal niks. Brrrrr zo'n hekel aan. Ik was alles op 30°C en dan maar op 700 of 900 toeren weet even niet welke. Doet de wasmachine zelf als ik het programma aan zet. Goed uitkloppen en het kan zo fris in de kast als het droog is. 😁
Ik strijk ook nooit. Gewoon na het wassen uitkloppen en wanneer her droog is rven glad strijken met je hand en opvouwen. Hup de kast in!
Normaal strijk ik nooit, behalve dus de babykleertjes de eerste keer. Vind dat zo leuk Bij de 1e begonnen met gewone wasmiddel maar vanwege eczeem overgestapt op neutral. Nu bij de 2e alles gewassen met neutral. Ook omdat ik neutral nog gebruik voor mijn andere dochter en ik bang ben dat dit ook weer een eczeem kindje word.
Lage toeren wassen. Rond de 1200 of 1000 en dan buiten ophangen. Dan komt het hier bijna gestreken van de waslijn. Heb de hydrofielen en lakens wel gestreken. En de eerste sets kleertjes. Verder niet
Bij mij kwamen de kleertjes er ook heel gekreukt uit. (alles op 40 graden, 800 toeren, buiten opgehangen) Ik heb dus alle kleertjes gestreken. Geen idee of ik dat na de geboorte van de baby ga volhouden, maar voor nu is mijn nesteldrang op dat gebied gestild
Haha ik haat strijken, en ik strijk ook echt niets. Maar je kunt er vergif op innemen dat ik straks alles sta te strijken na de eerste keer wassen Iets met hormonen en nesteldrang. Is dan ook gelijk de laatste keer hoor haha. Ik doe niet aan speciaal wasmiddel, na de geboorte gaat de babywas ook met onze was mee. En als de mini er niet tegen blijkt te kunnen dan los ik dat op dat moment wel op.
Ik haat strijken ook, maar ga voor de baby wel alles strijken hahaha. Ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud... En ga ook met gewoon wasmiddel (Ariel) wassen en een klein beetje Robijn wasverzachter (die hypo-allergene Puur & Zacht).
Ik heb alles gestreken en doe dit eigenlijk nog steeds. Toch een mooi gezicht alles netjes glad enz. Daarnaast komt bij ons alles gekreukt uit de wasmachine of ik het nu uitklop uithang droog of niet droog.
Ik heb tijdens mijn verlof wel alle kleertjes gestreken en gewassen met neutral. Nu strijk ik alleen nog de hydrofiele handdoeken. Was alles met hetzelfde wasmiddel
tijdens mijn verlof was ik zo veel bezig met kleertjes kopen, netjes opvouwen en neerleggen, grappig, nu gooi ik alle rompers zo in de lade
Ik strijk niks gewoon goed uitkloppen na het wassen (60 graden) en ophangen Niet in de droger Was met neutral