Afgelopen december zijn wij naar CP de Kempervennen geweest. Hier hadden we een Vip huisje met alles erop en eraan inclusief kindermeubilair, als een bed/box en een kinderstoel. Nu was ik aan het kijken voor een Vip huisje in het Meerdal voor volgende week. Hier was geen kindermeubilair standaard aanwezig. (Ik vraag me af of dit per park verschilt of dat dit overal weer veranderd is ) Wel kon je een gratis babypakket bijbestellen en kiezen voor een: bad, box, wipper, verschoningskussen, educatief speelgoed , loopfietsje, nachtlampje en een buggy. Dat is nog eens handig! Eigenlijk mis ik nog wel een bedje en een kinderstoel. Nu kan onze kleine nog niet echt in een kinderstoel, dus is die wipper ontzettend handig maar als er mensen met oudere kinderen zijn, hoe moeten die dat dan doen? Een box/bed nemen we zelf ook nog mee want dan hebben we beide, de box van CP voor in de woonkamer en het bedje van ons voor op de slaapkamer. Ik twijfel dus alleen over de buggy. Ik vroeg me af wat voor iets/eentje het zal zijn. Natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste, maar het leek me wel heel fijn als we onze niet mee hoeven te slepen. De auto is altijd al afgeladen vol Maar misschien is het ook een onding en had ik liever mijn eigen kinderwagen mee. Mijn baby kan nog niet echt rechtop zitten en moet nog in een soort ligstandje. Het is soms nog wel fris dus de voetenzak zit er bij onze ook nog in. Zijn hier mensen die deze buggy en/of andere spullen van het babypakket al eens hebben gehad en uitgeprobeerd? Hopelijk kunnen jullie me vertellen of het babypakket de moeite waard is. Wat moet ik bij een loopfietsje voorstellen? Het is bij een Vip huisje sowieso gratis zag ik, bij een ander huisje betaal je Eur 5 geloof ik, ook geen geld.