Babypark Gouda of Kesteren?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mama81, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Wij willen een kijkje nemen bij Babypark en vinden het helemaal niet erg om daarvoor even in de auto te zitten, maar ik vraag me af welke van de twee het grootste is? Of beter qua service of verschilt dat niet? HEbben ze alles in de showroom staan etc.etc.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Ik woon in Gouda en vind babypark hier ontzettend groot. Het is wel grotendeels ingevuld met kinderwagens.
    De service is wel goed, maar het is bijna altijd ontzettend druk, terwijl ik nooit meer dan 1 kassa open zie, dus je staat wel even in de rij.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.062
    3.857
    113
    Kesteren is ook heel groot, wij hebben daar de wagen en de babykamer vandaan, goede service.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Kesteren is de enige die ik ken, maar ik vind het alleen erg jammer dat ze erg anti zondag zijn... (Wij hadden eerste keer dat we daar waren niet door dat we in een erg gelovig gebied waren)

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Kesteren vind ik zelf mooier omdat je er van alles er omheen hebt (en een pannekoeken molen!).
    Maar als je een broek aan hebt wordt je wel bekeken als je op een doordeweekse dag komt.....

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Dat niet op zondag open zijn heeft niets met gelovig te maken, hier in gouda zijn ze ook nooit zondag open en zelfs de website is op zondag niet toegankelijk.

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Dat niet op zondag open zijn heeft ALLES te maken met gelovig zijn hoor. Idd, zelfs de website is op zondag uit de lucht.

Wij zijn al meerdere malen in Gouda geweest. Super winkel! Ze hebben gewoon een enorm aanbod, en een budget-park (met uitverkoopjes, oude modellen, showroommodellen etc.)

Om daar te werken moet je idd een rok aan, maar mij hebben ze nooit aangekeken omdat ik daar met een broek rondliep hoor.

Service is goed, je kunt als je van plan bent veel aankopen te doen zelfs een personal shopper meekrijgen.

En ja, je staat wel eventjes in de rij. Volgens mij hebben ze maar 2 kassa's. En op zaterdag kun je er echt over de hoofden lopen, zo druk is het daar...

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

kesteren is echt heel erg mooi en groot ook heb je op het terrein een baby dump.

en even over dat zondagen het heeft inderdaad te maken met het geloof (alle babyparken zijn van de zelfde eigenaar).
    de meeste mensen daar in die regio (opheusden kesteren ochten lienden)zijn gerefomeerd en zitten dus 2xper zondag in de kerk.daar is het dus zo zaterdagavond na 12 uur is werken taboe ook ik het dan ook nog zo dat die mensen geen tv en dat soort media mogen hebben.dus het heeft inderdaad met het geloof te maken.

ik weet dit omdat ik er 4 jaar op school heb gezeten en ik heb er een tijd gewoond

groetjes

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat een onzin zeg, wij hebben daar alle spulletjes gekocht en ik ben werkelijk door niemand 'bekeken' en keurig geholpen.

Kesteren is groot, verzorgd en heel erg compleet.
    De inrichting van de winkel vind ik wel wat 'tuttig'. Daar moet je even doorheen kijken als je van modern spul houdt. Ze hebben gekozen voor een wat meer traditionele aankleding van wiegjes bijvoorbeeld. Veel kanten en strikken en dat soort spul.

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ben in Gouda geweest, hele grote winkel en ruim assortiment. Prima service en vriendelijk personeel. Het viel mij inderdaad ook al op dat het wat 'gereformeerd' aandeed. Personeel met lange rokken en lange vlechten enzo. Maar ja, rond Gouda liggen ook een hoop christelijke dorpen, dus misschien selecteren ze personeel op grond daarvan ofzo?

Maar maakt helemaal niet uit natuurlijk als het een prima winkel is...

11. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    kesteren is een super mooie grote winkel met erg veel keuze en erg goede service

wij hebben daar de kinderkamer besteld

morgen ga ik een kijkje nemen in gouda maar volgens mijn schoonzusje is die winkel ook erg mooi en ruim in zijn keuze

12. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Wij hebben de babykamer bij babypark in Gouda gekocht. Prima service, vriendelijke mensen. De winkel is ruim opgezet waardoor je op je gemak goed rond kunt kijken. Maar qua service lijkt het me niet zoveel uitmaken hoor, Kesteren of Gouda. Het is natuurlijk van dezelfde winkel.

13. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik vroeg me eigenlijk af welke van de twee filialen het "grootst" is, maar volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit, dus misschien dat ik het dan gewoon wat dichter bij huis zoek! ;)

Bedankt voor de reacties allemaal!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

@yule dat doen ze inderdaad temminste het is zo geweest dat het eigenlijk allemaal mensen zijn die naar de kerk gaan en meestal ook allemaal de zelfde kerk een openbare (hoenoem je het anders) zul je daar niet zien werken

15. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben al verschillende keren geweest in kesterennen ben nog nooit vreemd aangekeken omdat ik een broek aan had

16. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    Geloof niet dat er veel verschil in grootte is bij beide filialen.
    Bij het goudse filiaal zit ook het tienerpark er aan vast, misschien is dat een verschil? geen idee.

Ze zijn in gouda overigens ook op maandag de hele dag dicht. (in kesteren geloof ik ook)

Wat maakt het toch uit, welke uitstraling een winkel heeft (ok je kan er bijv. hele dure doop kleding kopen..) Ik kom er regelmatig in m'n "kloffie" nou niet bepaald vrouwelijk, maar heb me er altijd op m'n gemak gevoeld.

Vind het een goede winkel, met hele vriendelijke service.

17. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    lekker kan ik schriven zeg hahaha

ben vandaag in houda geweest en vond het een super leuke winkel

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ook ik ben in Gouda altijd heel vriendelijk en normaal geholpen in mn spijkerbroek hoor. Vind dat dus echt onzin.
    Vind het een hele mooie winkel, alleen jammer dat ze er geen leuke kleertjes hebben.

Weten jullie nog een winkel die ong. met babypark te verglijken is qua grootte?

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik ben ook wel benieuwd naar die winkel. Ennuh, ik woon op tholen, dus ik vind 2 keer naar de kerk op zondag weinig :)

20. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Wij hebben in Kesteren het grote bed e.d aangeschaft voor ons zoontje. We zijn daar erg leuk en netjes geholpen. Was wel druk maar ze namen alle tijd voor je. Lang bij de kassa hebben we ook niet hoeven wachten.
    Wij zaten te twijfelen tussen Gouda en Kesteren, maar hebben uiteindelijk voor Kesteren gekozen zodat we ook konden gaan eten bij de pannekoekenmolen. Erg gezellig ook om te doen :D

Deel Deze Pagina