Dat is idd best gezellig ja, zo'n pannekoekenmolen! Ben er nog steeds niet uit naar welke van de twee we gaan, ik denk dat we op het laatste moment zullen beslissen haha.
Ik heb het niet over het personeel maar over het publiek wat er komt. Hoef je niet gelijk te zeggen dat het onzin is want het is wel zo! Ik werd van top tot teen bekeken alsof ik een uitstervend ras was ofzo. Maar nogmaals was dit doordeweeks niet en was dit alleen op zaterdag. Ook ik ben er verder prettig geholpen door het personeel, goede uitleg en goede service.
Toch vind ik dat ook vreemd, want het merendeel vh publiek loopt in gewone kleding. Ben er ondertussen 4x geweest en dat was eigenlijk steeds hetzelfde
Wij waren op een zaterdag geweest in Kesteren maar ook niemand die ons vreemd aankeek hoor. We hadden gewoon casual kleding aan.
Ik had niet het idee dat iemand mij in Gouda gek heeft aangekeken en ik had een kort spijkerrokje aan... Ik vond dat ik ontzettend vriendelijk en netjes geholpen ben en ze doen helemaal niet moeilijk over het wijzigen van je order, dit heb ik al tweemaal gedaan (GRRRR zwangerschapshormonen)
Ik ben ook in Gouda geweest, niet om een speciale reden; was het dichtste bij Vond babypark echt een verademing na de mega-prenatal. Bij prenatal werden we op een hele ongeinteresseerde manier geholpen en wilden ze zelfs geen prijslijst geven van de kinderwagens (terwijl ik later zag dat ze die wel hadden!), ze zei dat geld er toch niet toe deed! Bij babypark zijn ze echt alle kinderwagens met ons langs geweest en alles is gedemonstreerd en we konden alles vergelijken. De verkoopster is echt de hele winkel met ons door gegaan voor alle spullen! En ik heb me daar ook helemaal niet raar of bekeken gevoeld, terwijl ik ook nooit in een rok oid loop. Ik ben er zowel op een doordeweekse dag als op zaterdag geweest. Veel plezier Groetjes Rosa
Nou het is dus Gouda geworden, gisteren onze spulletjes daar gehaald! De winkel vond ik mooi ruim en duidelijk, mooie spullen ook, ik vond alleen de service een nadeel. Ik werd niet gek aangekeken hoor, daar hoor je me niks over zeggen, maar ik vind het een beetje raar dat je helemaal naar de ingang van de winkel moet lopen, naar de balie en daar aan een verkoopster om hulp moet vragen! Ik wil eerst rustig rondkijken in een winkel, maar als ik iets wil vragen, dan wil ik een verkoopster in de buurt hebben. Maar goed, dit was echt het enigste, de verkoopster die me uiteindelijk geholpen heeft, deed erg d'r best en was erg vriendelijk.
Ik heb 19 mei m'n 12-weken echo en daarna rijden wij door naar AktieBaby in Breda. We wilden naar Babypark Gouda, maar die zijn dus dicht op maandag, dus daar gaan we dan een andere keer naartoe. Ben wel benieuwd hoor....lijkt me geweldig om daar lekker rond te snuffelen