Ervaring met Aerosleepsysteem

Discussion in 'De babyuitzet' started by Wupje, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames,

Heb even jullie advies nodig. Gisteren zijn we gaan shoppen om een matrasje voor de kleine te kopen. Uiteindelijk zijn we geslaagd en hebben we een normaal matrasje van koudschuim (waarbij het schuim van het matrasje al redelijk luchtcirculerend is) gekocht met daarbij het aerosleepsysteem. Dit gaat dus over het matrasje en bestaat uit een coating met daarover heen 2 laagjes. Mocht de baby nu in bed plassen of overgeven en je bent er niet gelijk bij dan trekt dit gelijk naar beneden en blijft de kleine dus droog. En daarbij is het ook ventilerend dus als de baby op de buik ligt blijft ie doorademen. Mij leek dit de veiligste methode. Zijn er meer mama's die dit systeem gebruiken of er ervaringen mee hebben?

Alvast bedankt voor jullie tips!

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja hoor, ik heb het ook. Het is super. Sommige zeggen dat het niet bewezen is dat het werkt, maar ik vond het een veilig idee dat we de aerosleep hadden. Ook de kraamhulp was er enthousiast over. Die paar tientjes zijn mijn gemoedsrust wel waard. Er kan natuurlijk altijd nog wat gebeuren maar het voelt gewoon beter.

De aerosleep kan trouwens ook in de droger maar als je die niet hebt is ie ook op een rekje zo droog!

Ps. er zijn al meerdere topics over de aerosleep geweest, je kunt deze via de zoekfunctie vast wel terugvinden.

3. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,045
    46
    48
    friesland
    Hier is net een topic over geweest , heb hem voor je naar boven gehaald.

4. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ

Share This Page