Babypark of baby-dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BabyMaantje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Jeej! Ik mag eindelijk legaal gaan kijken wat er allemaal op de markt is.
    Van baby-dump heb ik de brochure aangevraagd en dat ziet er allemaal zooo leuk uit! Ze doen dat handig, met een korting erbij van: combikinderwagen = gratis maxicosi etc..

Maar nu is er ook nog babypark.. Die onwijs groot is.
    We gaan wel een beetje op de kleintjes letten, dus we willen misschien bij degene met de scherpste prijzen.

Hebben jullie een voorkeur? Of ervaring met de winkels?

We wonen in omgeving rotterdam, dus het gaat om de winkels babypark gouda of baby-dump sleeuwijk of spijkenisse..

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind Babypark vrij duur. Zelf het meeste bij Babydump en Prenatal gehaald.

3. Lichtroze

Lichtroze Bekend lid

22 apr 2014
    568
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babypark is duurder, maar ik vind de service wel vele malen beter! Dus als iets hetzelfde kost, kies ook voor babypark. Maar soms is babydump goedkoper en dan haal ik het daar. Maar ik vind het advies en de service bij babypark wel beter.

4. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Tot nu toe heb ik bij de babypark goedkoper m'n dingen kunnen kopen. Ze hebben trouwen ook heel veel basickamertjes die erg leuk zijn en niet mega duur. Daarnaast kan je dezelfdacties ook wel krijgen bij hun al bij de babydump.
    Wij hebben ze hier toevallig allebei en tot nu toe het meeste geld bij babypark uitgegeven. Ze hebben ook een veel groter aanbod in kinderwagens voor mijn gevoel. Kleertjes zijn er wel echt heel erg duur maar de luieremmers en meeste verzorgingspullen zijn er goedkoper dan bij bijv. De babydump :p

5. mamajudith

3 dec 2013
    80
    0
    0
    Ik zou voor de grote dingen bij babypark kijken, ik vind dat ze daar mooiere spullen hebben. Ook in de outlet (zaanstad)
    Maar voor de kleinere dingen was ik echt goedkoper uit bij babydump!

6. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Baby dump hebben wij het kamertje besteld en kinderwagen, box etc. super tevreden!

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik zou steeds opletten wat je nodig hebt en dat googlen en kopen bij de goedkoopste aanbieder. Dat was bij mij de ene keer Prenatal en de andere keer Baby Dump. BabyPark vond ik duur trouwens.

Ook bij Baby en Tiener en Babykoop heb ik dingen gekocht (kinderwagen en kamertje) omdat die daar toen het goedkoopste waren :)

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb meer dan €4000 uitgegeven bij Babypark en ik werd echt slecht behandeld.
    De commode, linnenkast, en ledikant waren zwaar beschadigd (gewoon hele scheuren in het hout).
    Kinderwagen had kleurverschil. Ze ruilden het in, maar dan moest ik wel 2 weken wachten. Ik was toen 38 weken zwanger.
    Dus toen ik 40 weken was, kreeg ik een nieuwe kamer.
    En voor de kinderwagen moest ik maar terugkomen om het daar te ruilen.

Nee, nooit meer babypark

9. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik ben erg tevreden over babydump ik heb daar een aantal keren spullen besteld en vaak heel snel en netjes optijd bezorgd.
    Is met veel dingen de goedkoopste maar hou ook zeker de aanbiedingen van Prenatal in de gaten.

10. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hier tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met Baby-Dump. We bestelden daar de volledige kinderkamer, box en toebehoren, verluiertafel voor beneden.
    Afgelopen dinsdag was alles geleverd, althans dat dachten we. Bij nazicht bleek dat de box zelf er niet bij was. Een telefoontje later en de box komt er nu maandag aan. Dus ik ben erg tevreden.
    Ook heel wat andere kleinere spullen gekocht tegen een goedkope prijs.
    PS: kwaliteit van het kamertje valt 100% mee, de rest moet nog even wachten ;)
    Bij Prenatal heb ik vooral kleedjes geshopt tot nu toe, maar ook deze prijzen waar zeker te doen.

Betreft de kinderwagen, gaan we binnenkort voor op stap met de grootouders, zij doen ons deze cadeau en we willen hen er dan ook graag bij betrekken.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ze hebben allebei laagste prijsgarantie, dus in feite maakt het niets uit. Babydump geeft de hele zwangerschap de laagste prijs. Als je na het bestellen/leveren het ergens anders goedkoper ziet, krijg je het verschil alsnog terug.
    Weet niet of babypark dat ook heeft.

Wij hebben de grote dingen bijna allemaal bij babydump gekocht, want bij babypark hadden ze het kamertje wat we wilde niet. Daardoor de rest ook maar meteen daar besteld, omdat we er dan wat extra dingen bij zouden krijgen.

Ik zou zeggen; ga gewoon naar beide winkels en kijk wat je het fijnste vindt.

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wij hebben alles bij babypark gehaald.
    Ben ook een keer bij babydump geweest maar vind babypark echt 10x fijner. Goede service en gewoon fijner winkelen..

13. Qua webshop absoluut de Baby-Dump. Alles supersnel binnen én het goedkoopst. Wat winkels betreft vinden wij de Baby-Dump echt verschrikkelijk.. Dat personeel, mijn hemel :$

14. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Babypark! kom hier wel vaker, woon vlakbij. Vriendelijk personeel en goed aanbiedingen. Je kunt ook altijd nog wel wat van de prijs af kletsen...:)

15. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Babydump! Vind ik hele goede service.
    Laatst beddengoed daar besteld en 1 hoeslaken was paars ipv wit. Mocht hem houden, en de dag later had ik een nieuwe witte in huis liggen! Heel netjes!

Bij babydump is het ook zo als je daar een kinderwagen koopt bijv. en ergens anders is later een actie met dezelfde kinderwagen plus een gratis luiertas bijv. dat je die bij babydump dan ook krijgt. Dit heb ik ook al meerdere keren meegemaakt. Zowel bij mij als bekenden.

16. Boommm

Boommm Niet meer actief

Babydump. Ik heb alles online besteld (kamertje, kinderwagen, kinderstoel etc). Vind het een fijne, overzichtelijke website. Goede service ook aan de telefoon.
    En wat ik een giga afknapper vind van babypark is dat de webshop op zondag gesloten is. Vind dat echt totale onzin, dus shop daar uit principe niet.

17. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb geen ervaring met babypark maar ik vind babydump een fijne leuke winkel.
    En wat al eerder gezegd is, gewoon googleen wat je nodig hebt en kijken waar je dat het goedkoopst kan halen. Overtreksetjes kon ik bij de babydump veel goedkoper halen(mede door een aanbieding) dan bij prenatal. Het was precies hetzelfde setje.
    Ik ben in groningen geweest en daar heb je de prenatal, babyplanet en babydump naast elkaar zitten. Gewoon hoppen van ene naar de andere winkel.

18. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik heb hele goede ervaringen met babypark. Goede service denken met je mee en qua prijs hebben ze laagste prijsgarantie. Dus zie je bij de babydump een artikel goedkoper gaan ze daar ook in mee. Ze hebben eigenlijk zelfde producten maar ik vind de service beter. Daarnaast vind ik de medewerkers vriendelijker en hebben meer kennis van zaken.

Kinderwagen ook bij babypark gekocht en daar konden we hem gewoon makkelijk uitproberen. En er was ook wel onderhandelingsruimte. Bij deze kinderwagen (bugaboo) zat geen maxicosi maar die actie hadden ze wel.

19. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat betreft de fysieke winkel vind ik babypark het fijnste. Als ik bij de babydump naar binnen loop word ik spontaan depri: het oogt allemaal zo troosteloos en goedkoop... Ook wat betreft kleding en accessoires totaal niet mijn smaak. Webshop is prima trouwens, maar die van babypark ook.

20. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Vrijwel onze hele baby uitzet komt bij de babydump weg. Wij zijn ontzettend goed te spreken over deze winkel. Zo heb je er veel keus, is de service goed, zijn veel dingen daar goedkoper dan in andere winkels en hebben ze bovendien vaak goede aanbiedingen. Wij zijn in aardig wat baby winkels geweest maar de babydump blijft favoriet.

Deel Deze Pagina