Babypark of baby-dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door BabyMaantje, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Baby-dump erg leuk goede service! en je gratis babybox die je krijgt als je wat koopt in je de online bon invult :D

Prenatal beetje het zelfde qua acties en prijzen, personeel na mijn mening wat minder aardig. Aanrader is de koop vip avond, waarbij hoe meer je koop meer korting je erop krijgt!

Baby-park geen ervaring wel leuke folders maar het spreekt me niet echt aan..

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb alles bij babypark gekocht! Hele fijne winkel

3. Geejaw

Geejaw Lid

4 feb 2013
    95
    0
    0
    Wij vonden de baby dump echt een verschrikkelijke winkel!

Wij zijn bij babypark in Hoogeveen geslaagd. Het ligt er heel erg aan welke verkoper je hebt. Wij hadden een hele fijne die alle tijd nam & een supergoede uitleg gaf over alles. De babypark in amersfoort vonden wij al een stuk minder prettig, al was de winkel daar wel mooier dan in Hoogeveen.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.910
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Over het algemeen heb ik het idee dat babypark duurder is. Maar dat is steeds eenkwestie van vergelijken, natuurlijk. Wij hebben aardig wat bij baby-dump gekocht. Nooit problemen gehad, dus ik kam over de service niks zeggen. (Dat ontdek je pas echt als er iets mis gaat, natuurlijk.)
    Bij babypark hebben we tot nu toe pas 1 keer iets gekocht, namelijk een meegroeistoel. We konden hem niet gelijk meenemen, maar ze zouden hem de andere dag thuisbezorgen. Prima natuurlijk. En hij werd inderdaad vlot geleverd, maar er zat een dikke barst in. Kan gebeuren natuurlijk, dus ik heb gelijk gebeld voor een nieuwe poot. Nou, dat ging niet zomaar. Ik moest maar een foto mailen en dan 'zouden ze wel kijken' wat ze konden doen. Mij leek dat niet zo ingewikkeld ;) Maar goed, er moest per se een foto komen. En vervolgens konden we vijf weken wachten op een poot. Dat vond ik wel echt slechte service. Eerst een beetje moeilijk doen en dan een klant zo lang wachten, terwijl ik echt dezelfde dag nog heb gebeld en gemaild erover. Dan denk ik: haal even een stoelpoot uit een andere doos (op de site stond dat ze die stoel ruim voldoende in voorraad hadden) en stuur die gelijk op. Nu zaten we alsnog erg lang zonder stoel.

5. BabyMaantje

BabyMaantje Actief lid

23 jun 2014
    319
    0
    0
    Muziek op Schoot docent in Rotterdam
    Zoo wat een hoop reacties! Super fijn om al die ervaringen te lezen!
    Wat jullie bevindingen betreft loopt het een beetje gelijk op, maar ben wel erg nieuwsgierig geworden naar de winkels nu! Dus we gaan zeker even koekeloeren bij allebei.
    Zo uit de reacties + die extra dingen die je erbij krijgt gaat mn gevoel nu wel richting babydump. Maar ben denk ik ook wel gevoelig voor hoe de winkel eruit ziet. Dus ben erg benieuwd! :)

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik vind zelf de baby-dump er als winkel niet echt leuk uit zien trouwens MAAR de online shop is echt top.

7. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Wij hebben alles aangeschaft bij de babydump in Spijkenisse. Werden altijd goed geholpen en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van alles. Ik zou gewoon eens een kijkje nemen. Veel plezier!!!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    babydump!!

ik kocht de bugaboo donkey bij de babypark (was net uit en nog niet via babydump te bestellen)
    moest ik bezorgkosten betalen op een bedrag van 1350 euro.. had ik na gebeld en dat klopte dus echt.. nee sorry daar knap ik op af!

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dat klopt niet hoor ze bezorgen gratis als je vooraf betaald.

Babypark is trouwens niet duurder want ze hebben ook de laagste prijsgarantie. Heb echt flinke korting op mijn kinderwagen gehad en ik kreeg ook gewoon nog stempels voor gratis producten erbij van dat merk zelf.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    zal toch zelf wel weten of ik dat moest betalen

11. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier veel bij babypark gekocht. Vonden de keuze groter en mooier vooral in kamertjes. Verder hebben ook zij laagste prijs garantie dus krijg je korting als er iets goedkoper is ergens anders!
    Maar babypark voelde voor ons ook fijner, babydump (Eindhoven) voelde voor ons als baby restjes. Zal wel aan t gebouw liggen maar vond de babypark veel fijner en vriendelijker

12. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Wij ook in Hoogeveen....

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Babydump ! Helaas verkopen hun amper achterwaartse autostoelen en babypark heeft er amper verstand van dus daarvoor gaan we naar Babyplezier in Eindhoven.

14. PunkyPenguin

15 sep 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben heel veel bij de Baby-Dump in Utrecht gehaald. Werden er super goed geholpen, personeel erg vriendelijk en niets was teveel moeite.

We zijn wel bij BabyPark wezen kijken, maar alles wat we op het oog hadden, was daar een heel stuk duurder. En het personeel liep ons bijna met oogkleppen op voorbij..

Voor mij heeft Baby-Dump dus absoluut de voorkeur! :)

15. Rrowan

Rrowan Lid

8 mei 2014
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyland beverwijk vond ik echt vreselijk, was opzoek naar een kinderwagen maar het personeel vond dat ik eerst maar eens moest gaan vergelijken op de website,
    Terwijl er niemand verder in de winkel was konden ze niet eens advies geven.

Babyland zaanstad, lekker groot opgezet maar hier geen personeel te bekennen, kinderwagens in de showroom compleet binnenste buiten gekeerd en een keuze gemaakt, wilden meteen bestellen maar tja geen personeel dus dachten laat maar komt nog wel.

Uiteindelijk rond gekeken via i-net en besteld bij babyentiener.nl, snelle levering, goede klantenservice en het goedkoopste.
    Dit doordat je bij babypark en babyland er allerlei "gratis" dingen bij krijgt die ik niet wilde hebben, was ik veel duurder uit, ja dan kan wel een laagste prijs garantie geven maar dat gaat zo niet op..

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wij hebben alles van babypark gekocht (zie mijn fotoalbum)

17. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Babydump, alles veel goedkoper als bij babypark en goede service. Ik kocht mijn kamertje en kreeg daar een box bij, ik wilde de box niet dus kreeg ik een aerosleep matras met hoeslaken molton en matrasbeschermer, hele goede service.

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben 2x alles bij Babypark gekocht en dat gaan we nu weer doen als we het geslacht weten. Zit bij ons om de hoek en het is een hele fijne winkel.

19. Envy

Envy Actief lid

20 jul 2014
    406
    0
    16
    Voor de producten die ze in beide winkels hebben ga ik naar de Baby Dump, daar zijn ze echt goedkoper. Babypark heeft wel exclusievere merken, zoals Koeka. Die producten koop ik dus bij Babypark, maar ook in andere online shops (ik kijk eigenlijk altijd eerst of ze ergens een actie hebben).

Deel Deze Pagina