Babypark? Of toch Babydump?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roxyroxx, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben bewust alle grote aankopen bij babypark gedaan. We zijn daar zo vriendelijk en rustig geholpen en de eerste keer dat we naar babydump gingen viel ons zo verschrikkelijk tegen..vond het zo'n onpersoonlijke fabriekshal:p. Dus alles wat we online kopen doen we nu bij babydump en als we iets in de winkel willen uitzoeken gaan we naar babypark.

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    ik zou gaan voor babydump en niet voor babypark (=idd de gene waar de webshop op zondag dicht is)
    wij zijn daar zo slecht geholpen toen we een kinderwagen gingen kopen. sta je op de lijst zodat iemand je helpt maar dan zijn ze als nog met 100 andere klanten bezig. dus wij dachten we komen er wel uit met de wagen die we nu hebben uitgezocht +mc.
    thuis bleek dat op de bon 2x iets was aangeslagen wat we maar 1x hadden, mc paste niet op de wagen kon alleen een romer op.
    wij bellen naar de winkel enz. maar werd geen gehoor gegeven. wij terug naar de winkel met de bon. met veel gezeur hebben we tegen hun beleid in geld terug gekregen maar we zetten er nooit meer een stap binnen!

3. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wij hebben nog geen ervaring met babydump, wel zijn we bij Babypark (kKesteren) geweest en zijn daar echt super goed geholpen. We wilden ons orienteren op de kinderwagen en hebben natuurlijk gelijk alles bekeken! Mevrouw was zeker een uurtje met ons bezig geweest en legde alles uit wat betreft kinderwagen en alles.

Ik wil ook nog graag naar de babydump, aangezien we nog ffkes hebben komt dat er ook vast van.

Dat de webshop op zondag gesloten is voor mij zeker geen reden om daar niet te kopen!

4. Loderonde

Loderonde Actief lid

20 jan 2012
    138
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha allemaal hele tegenstrijdige ervaringen.
    Hier ook een slechte ervaring met babypark (kesteren) en juist hele goede met babydump (eindhoven).

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja precies, dat valt me ook op, dat het echt heel erg van het filiaal af hangt waar je heen gaat! Volgende week ga ik van alles bekijken (en waarschijnlijk bestellen) en dan laat ik weten hoe mijn ervaringen zijn qua behulpzaamheid en prijs!

6. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    wij doen een combinatie van babypark en babydump... het kamertje en behang, gordijnstof enzo bij babypark is wel reteduur maar soms he dan heb ik het wel voor over ;)

De kleine dingetjes die halen we bij de babydump.... Vind de service van babypark gouda echt super... tja en die webshop dicht op zondag ach daar heb ik geen moeite mee.

7. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik ben een fan van babydump! Bij alle babydumps waar ik ben geweest ben ik altijd netjes geholpen en dat kan ik bij babypark niet zeggen! Volgens mij wordt het personeel bij babypark geselecteerd op een arrogante en verwaande uitstraling ofzo!
    Van de week ook nog even bij babypark in Enter geweest en dat is op zich wel een hele mooie winkel, maar ook daar kennen ze geen service.....

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat het inderdaad aan het filiaal ligt... wij zijn super geholpen in babypark Gouda. Kesteren word ik nu toch wel benieuwd naar na de slechte verhalen...

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik zelf ben heel tevreden over de babydump.
    Had een duoseat van mutsy en die was al een paar jaar oud.
    Er was een klemmetje afgebroken en heb gebeld,kreeg zonder veel vragen en zonder kosten! een nieuw klemmetje opgestuurd.
    Baby dump is hier een half uurtje rijden maar dat heb ik er wel voor over.

10. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Kesteren vind ik helemaal een rare winkel net als hoogeveen....
    Heb er toen een waskussenhoes besteld en eindelijk na 3 maanden wachten kreeg ik de verkeerde...... Dus kon ik er weer achteraan...... Nu heb ik ze net ook een mail gestuurd omdat ik daar toen een luchtballon lamp heb besteld en gekregen (€85,-!) en die zou van dezelfde collectie zijn, niet dus! Zag afgelopen dinsdag dat de lamp van dezelfde collectie heel anders is! Dus heb ze maar gemaild dat ik het niet erg netjes vind en helemaal niet omdat die wij hebben gekregen de laatste zou zijn en er onderop het mandje wat penstrepen zaten, hebben we toen niks van gezegt mdat er niet meer van zouden zijn en ik hem wel heel graag wou hebben.....
    Dus zou me benieuwen wat zeggen, ik denk dat ik als antwoord krijg dat ik pech heb en die andere dan maar gewoon voor de volle pond moet kopen....

11. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Ik vind babypark echt vreselijk. Had al irritaties omdat idd die webshop op zondag dicht is. Of eigenlijk de hele website.
    Ik heb best respect voor hun geloof. Maar ze moeten mij niet gaan verplichten daar ook aan mee te doen.

Ze kunnen ook ervoor zorgen dat de bestelling dan pas op maandag doorgestuurd wordt, iedereen blij zou ik denken....

Daarnaast zijn wij in Gouda geweest. We vonden het een vreselijke winkel. Het was een grote puinhoop waar alles echt door elkaar lag. Ik zocht beddengoed, maar spullen uit 1 serie lagen door heel de winkel verspreid.
    En ik hoorde daar meer mensen klagen over de troep.

Daarnaast liep er best wel wat personeel 'los' in de rondte. Maar deze mochten niet aangesproken worden. Je moest je dan eerst inschrijven bij de balie voordat je ook maar iets mocht vragen.

Voor ons echt NOOOOITTTT meer.

Doe mij maar Babydump (Spijkenisse)

12. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Ik ben ook tevreden over babypark. Ik ga ook altijd naar Gouda, maar vind het daar geen rommel (alleen bij de uitverkoophal). En dat ze op zondag dicht zijn, kan daar niet zo wakker van liggen. Bestel ik het of ergens anders of ik wacht een dag langer. Babydump vind ik geen prettige winkel. De paar keer dat ik er geweest ben, vond ik het personeel niet vriendelijk. Ook vind ik het daar een beetje shabby. Ach, ieder zijn ding :).

13. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Babydump!

Vorige week bij Babypark (Wormerveer) geweest: wat een verschrikking. Vreselijk grote winkel (ok is wel leuk!), waarbij we eerst een minuut of 20 in de rij konden staan om ons aan te melden op een lijst voor mensen die advies wilden, toen nog een halfuur gewacht op de medewerker, die stond ons wel erg netjes te woord ed, maar de bon uitschrijven en uitprinten duurde nog eens een halfuur (ging om 1 autostoeltje) en de rij bij de kassa was ook flink lang waardoor we daar ruim een kwartier in stonden. Al met al geen fijne dag voor mijn pijnlijke bekken (geen vrije stoeltjes meer bij het zitgedeelte), twee kids die al dat wachten 3x niets vonden en mijn geduld haha. Babydump vind ik in vergelijking met dit filiaal van Babypark een fijnere winkel wat advies, snelheid, zitmogelijkheden en vooral prijs betreft.

14. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Babydump geeft prima service en babypark niet is mijn ervaring. Daarbij vind ik babypark veel duurder.

15. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Babydump!!

Ik vond babypark duur, en moeilijk te bereiken.

Bij babydump kinderwagen gekocht met n hoop gratis dingen erbij. Babykamer daarvan en heel veel kleine dingen als lakentjes, kleertjes, campingbedje, enz.
    Prima service, had schade aan mn babykamer en werd kosteloos nieuwe onderdelen besteld en door hun gerepareerd. Ik ben tevreden over babydump.

16. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik ben dus al helemaal klaar met babypark! Nu wordt ik dus voor leugenaar neergezet ivm de lamp! Terwijl de fabrikant het zelf toen heeft bevestigd dat die lamp niet meer gemaakt wordt en dus alleen nog maar de dingen te krijgen zijn die ze nog in de winkel hebben! En nu zullen ze ineens zeggen dat ze wel weer gemaakt worden, terwijl het bedrijf (motches) volgens mij helemaal niet meer bestaat! Dus hier geen spullen meer van babypark!

17. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb meer goede ervaringen met babydump dan babypark
    babypark heeft een keer mij een slechte service geleverd, vond dat heel jammer en ben sindsdien 1 x terug gegaan en zelfs toen werd ik weer niet vrolijk
    zo onproffesioneel....

18. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

12 apr 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Wij hebben de baby ma er bij baby park gekocht omdat deze kamer het mooiste en heel stevig en robuust was (hoogglans wit) , verder hebben wij alle andere spullen bij prenatal gekocht (mama mazzeldagen) en tussen door en mijn eet stoel fresco bij babydump ,

19. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben super tevreden over babypark Gouda. Wij hebben daar alles gekocht toen er 10% korting was op alles. Het was toen super druk maar we zijn snel en goed geholpen.
    Daarna zijn we ook een keer naar babydump geweest. Wat een ongezellige winkel is dat zeg en klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken.

20. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het voor de prijs wilt doen maakt het echt niet uit waar je heen gaat.. Ik heb zelf alles bij babypark in Veldhoven gekocht daar hadden ze het kamertje die ik wilde ik heb eerst ook even via internet prijzen vergeleken... bij babypark geven ze ook de laagste prijs garantie en heb ik veel korting gehad op artikelen die ergens anders goedkoper waren. Ik werd goed geholpen bij babypark maar ben wel iemand die weet wat ik wil dus zelf rondgelopen alles uitgekozen en hun laten opschrijven.. Uiteindelijk rond de 3500 aan spullen maar korting kreeg ik niet voor elkaar alleen een bon van 75 euro op een volgende aankoop en heb al veel acties op spullen waardoor je toch veel korting hebt maar goed acties zijn er altijd wel..
    Mijn zwangere zus heeft daarin tegen alles bij babydump gekocht maar ook zei kreeg daar alles idd voor de laagste prijs maar verder geen korting..
    Dus zou gewoon kiezen voor de winkel die jou fijnste voelt.. Ik vond babydump naam zegt het al beetje een dumpzaak hoe het is ingericht en babypark leuker om in rond te lopen..

Deel Deze Pagina