Oh en dat inschrijven bij balie voordat je geholpen word bij babypark dat ken ik niet... Had gewoon iemand aangesproken en werd direct geholpen..
Hallo Wij zijn bij babydump geweest ivm de vele aanbiedingen die ze Herben en de tweeling korting, we vonden de sfeer naar niet fijn en de meubels niet degelijk genoeg. Daarna doorgereden naar babypark en voor ons persoonlijk de babykamer gevonden, was duurder maar ook met tweelingkorting en gratis box, daarnaast hebben ze precies dezelfde actie voorwaarden als babydump kwa tweelingkorting en het product ergens anders voor betere prijs vinden. We hadden de koelstra flexxo twin besteld was bij babypark 400 euro en op internet 300 euro.. Ff een belletje op welke site je de goedkopere versie hebt gevonden, ze kijken mee en je krijgt die prijs.. Ook kosteloos terugsturen of op laten halen tot na de geboorte mocht er iets gebeuren en idd ook hele tijd geldig als je ergens anders goedkoper ziet dat hun prijs aan passen. Ik denk dat persoonlijk is welke winkel je kiest en waar natuurlijk je mooiste spullen staan, uiteindelijk kwa kosten en voorwaarden is ieder hetzelfde als je het maar navraagd. Succes Xxx
Het is idd zo dat ik me bij Babypark prettiger voelde, maar dat ik wel het idee heb dat ze een stuk duurder zijn. Nu maken een paar tientjes me niet uit, maar op sommige producten zit toch wel veel verschil! Wat leuk om te horen teouwens dat ze ook die laagste prijsgarabtie hebben, toch maar eens even vragen!
Wij zijn bij babypark Kesteren en babydump Veenendaal en Hellendoorn geweest. Wat betreft pand ed. ziet babypark Kesteren er veel mooier uit, maar klantvriendelijkheid kennen ze daar niet echt was ons gevoel. Hebben daar een uur rondgelopen en zijn geen een keer aangesproken door een verkoper (terwijl we overduidelijk vragen hadden). Hebben lang moeten wachten voordat we geholpen werden, ze waren onderling druk met iets. Vraag werd beantwoord, maar er werd niet meegedacht (ze hadden dat wat we nodig hadden niet en er werd niet meegedacht naar alternatieven) en het was echt niet druk in de winkel. Bij de babydump alle keren prettig geholpen, aangesproken door medewerkers of ze ons konden helpen en goed advies gekregen.
Heb ik dus ook de hele tijd als ik zit te zoeken naar babyspul op zondag, best een beetje irritant . Overigens voor mij geen reden om niet naar die winkel te gaan. Ik heb verschillende ervaringen bij zowel babydump al babypark. Bij babydump Spijkenisse werd ik ontzettend slecht geholpen door een verkoper die wij om advies vroegen. Heb niet eens advies gehad want immers waren alle kinderwagens kwalitatief goed en onze specifieke wensen (ook ivm fysieke aandachtspunten bij mij) werden weggewuifd, aan de drukte lag het niet want we waren ongeveer de enige in de winkel op dat moment. We zijn toen naar baby-dump in Roelofarendsveen geweest en zijn daar echt heel erg goed geholpen en geadviseerd, er werd ook uitgebreid de tijd genomen. Wij hebben toen onze ervaring en de uitspraken van betreffende verkoper in Spijkenisse ter sprake gebracht en daar bleken behoorlijke onwaarheden in te zitten en daarnaast vonden zij het niet kunnen dat we zo behandeld zijn en hebben ze er nog een melding van gemaakt. Baby-dump vind ik ongezelliger aangekleed maar wel overzichtelijker dan babypark, vooral qua beddengoed. Wel kun je bij babypark Gouda een broodje oid eten. Bij babypark werden wij met vragen geholpen toen we daarom vroegen. Wel zat er wat meer haast achter (was wel rustig in de winkel) en moest bijna alles worden opgezocht op de website (kan ik zelf ook wel). Het testlaantje voor de kinderwagen vind ik wel grappig en ze hadden ook wat meer staan dan bij baby-dump qua kamertjes, boxen en wagens. Wij kopen de wagen, kinderstoel en de meubels/box bij baby-dump maar zijn wel gaan kijken bij babypark, prenatal, baby&tiener en hebben ons ook in verschillende winkels laten voorlichten.
Voor de 'grote' dingen zijn wij tot nu toe bij babydump geweest. De slaapkamer wat we mooi vonden was van babydump. We waren ons laatst aan't orienteren voor een kinderwagen en we waren toen bij babypark (op de woonboulevard in Heerlen, die is vrij nieuw paar maandjes oud nu). Kwam eerst een meid aan wat niet eens mijn vraag snapte toen ik vroeg of ze combi-wagens hadden. Heeft ze een collega erbij gehaald en die had het toch wel heel erg druk met haar kladblok (leek wel gewoon geirriteerd dat ik een vraag stelde), dus kreeg een snel antwoord en ze deed zich totaal geen moeite om me fatsoenlijk te helpen (heb haar nog net niet met open mond aangegaapt, zo onklantvriendelijk als dat ze was).. Dus prima, dan niet he (Ik ben nog vrij vroeg in de zwangerschap bezig met spullen kopen, dus misschien dat de verkoopster mij niet serieus genoeg nam omdat ik nog niet duidelijk zichtbaar een zwangerschapsbuik had ofso?? geen id).. Daar ga ik dus ook niet meer naartoe als ik advies wil. Kinderwagen dus nu bij babydump gehaald. Daar werden we vriendelijk te woord gestaan door deskundig personeel, supervriendelijk (kregen nog glaasje fris of wat we wilden en konden ons nog lekker rustig gaan zitten) en ze heeft ons van boven tot onder goed uitgelegd hoe de door ons uitgekozen wagen werkte en noem maar op. En ook toen we daar waren voor de slaapkamer heeft de medewerker wat ons toen geholpen heeft ook al onze vragen fatsoenlijk en eerlijk beantwoordt .. En dat komt al heel anders over als dat je zo 'afgekat' wordt in een andere winkel. Tot nu toe over de babydump bij mij in de buurt (Heerlen) dus ontzettend tevreden, zeker over het personeel maar ook over de prijzen. Het filliaal is niet zo heel groot dus je hebt van 'kleinere spullen' niet zo heel veel keus, maar wij kijken ook regelmatig op de site van babydump, en dan vragen we er in de winkel naar en dan kunnen ze het wel gewoon voor ons bestellen En we blijven tussendoor ook bij babypark kijken, maar dan voor spulletjes waar we geen hulp van een medewerker voor nodig hebben.. Vond het aanbod wat groter bij babypark, dus dan is het wel handig om daar zeker te kijken voor bepaalde spulletjes
Hier alles bij babydump. Prima service, kortingen en actie's die na de koop maar voor de levering kwamen mochten we gewoon nog aan mee doen (was hier textielcheque a50,-). En zelfs bij een naar verloop van je zwangerschap of overlijden van je kind net na geboorte komen ze t al uitgepakte spul weer helemaal ophalen en geld terug. Echt top! (zelf niet aan de hand gehad gelukkig).