Hallo dames, De muren op de babykamer zijn inmiddels geverfd en de vloer ligt erin. Nu zouden we graag met muurstickers willen werken, maar we vragen ons af of deze goed blijven plakken op glasvezelbehang? De muursticker die we graag willen is een tekst, dus dunne lijntjes! Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee? Bedankt!
Nou, wij hebben het geprobeerd, en het bleef niet plakken..Door de fabrikanten wordt ook gezegd dat het niet kan.
Misschien ligt het dan aan het type glasvezelbehang ofzo, maar bij mijn zus ging het ook niet, die hadden zo'n sticker van een boom en die zakte er na een uur vanaf...
Staat er bij de sticker niet voor welke typen muren/behang hij geschikt is? Ik heb het er ook wel eens bij zien staan "ook geschikt voor glasvezelbehang"...
Bedankt voor jullie reactie! Zal eens gaan kijken of het erbij staat dat het mogelijk is op glasvezelbehang.. En anders misschien een andere oplossing zoeken. Alleen een paar geverfde muren (wit en grijs) vind ik ook zo saai !
Bij ons lukte het helaas ook niet. Nu hebben wij onze tekst op doek laten drukken en de met een fijn lijstje aan de muur gemaakt. Ik ben er heel blij mee, is uiteindelijk toch mooi geworden.
Heel mooi miiclaire! Ik heb er ook al aan gedacht om de sticker op doek of een geverfde houtenplaat te plakken...
Ik zou het inderdaad ook op een losse plaat plakken/drukken. Dan kan je het makkelijk veranderen of ergens anders ophangen als je de indeling van de kamer veranderd. Ik heb voor mijn dochter een schilderij gemaakt. Eerst wilde ik een muurschildering maken, maar ik ben blij dat ik een los schilderij heb.