Is misschien rare vraaag maar waar kan je de goedkoopste luiertassen vinden.Ben naar 1 op zoek maar wil er niet teveel aan uitgeven groetjess...
Ik heb de mijne bij t kruidvat gekocht voor 8 euro geloof ik, een donkerblauwe met veel vakjes. Maar ze hadden ook nog andere kleurtjes. Hier verkopen ze ze nog dus je zou kunnen kijken. Liefs Danny
ohwja hey ja bedankt he.ik ga zo direct even kijken.........want ik lees in die forums van ja mensen besteeden 49,95 tot 99.95 voor een luiertas gaat mij een beetje te ver. Die babyuitzet is kost al genoeg vindt _____________________________ groetjess
Ik heb ook die van de hema, 20 koste hij geloof ik, en ziet er super handig uit en heelft een hele nutrale kleur. groetjes jantina
Sommige krijgen heb bij het kraampakket (ik weet ff niet welke verzekering). Misschien kan je er zo eens wel goedkoop overnemen, als ze zelf al een luiertas gekocht hebben!
Ik heb ook die van de hema, en ik heb hem opgeleukt met strijksjablonen, bloemetjes en vlindertjes met pailletten (heb een dochter) en ik heb haar naam erop gestreken . Heb nu voor een beetje, een superunieke tas!
ik heb de mijne op de markt gekocht. een grote met een flap en een verschoonmatje kreeg ik er gratis bij. heb er 10 euro voor betaald,want ik wilde er ook niet teveel aan uitgeven.
Ik heb de mijne op de 9maanden beurs gekocht. Een hele vrolijke met gekleurde bloemetjes voor 15 euro. Ben er erg blij mee!
ja die van prenatal is zwart, ook met verschoningsmatje en koste 30 euro. en wel met een rits er in zodat als je tas valt op scheef houd niet alles er uit rolt.
ik heb er 2 beide van little company. Nu het leukste heb er maar 40,- voor betaald(voor beide!) een gewoon postman model en een grote zie hier: http://www.littlecompanyonline.nl/lc_o/nl/viewproduct.aspx?iProductId=409&iCategoryId=79 en http://www.littlecompanyonline.nl/lc_o/nl/viewproduct.aspx?iProductId=412&iCategoryId=77 Beide zijn totaal 120,- was koopje van de maand!(gekocht bij een zaakje hier in de buurt)
ik heb er eentje bij de hema gekocht voor 21 euro een grijze heeel veel vakjes, 2isoleerzakjes voor de flesjes, verzorgingsmatje in een apartzakje. + een klein portemonneeke ik ga deze ook wat personaliseren maar weet nog niet hoe! iemand tips? groetjs