Hoi allemaal ik had op een site een babydeken gezien van jollein , de kabel babydeken. deze is er in een gewone deken en een winterdeken (met teddy) onze kleine word in juli geboren en nu vraag ik me dus af , welke kan ik het beste nemen , ben een beetje aan het twijfelen om toch de winter deken te nemen , maar t is ook zonde als die te warm blijkt te zijn , wat zouden jullie doen ?
Ik beval in augustus en heb deze twijfel ook gehad met de wiegdekens van Baby's only. Die hebben ze ook in een gewone en teddy variant. Ik heb uiteindelijk de deken met teddy genomen en heb ook een goedkopere deken zonder teddy van Jollein erbij gekocht. 2 dekens is sowieso handig, mocht er een ongelukje gebeuren En met het Hollandse weer weten we ook niet hoe warm of koud het gaat worden deze zomer..
Hier ook de jollein met teddy. Zonder vind ik wel erg dun. Mijn dochter van augustus heeft eerste tijd onder een dubbel geslagen deken gelegen. Mocht de teddy te warm zijn heb je snel wat anders opgelegd
denk dat het toch die met teddy word , ik heb nog 2 andere dekens van de vorige keer maar dat zijn van die gewone katoenen dekens . en deze vond ik zo leuk , twijfelde alleen over de dikte. vind die zonder teddy namelijk ook wel dun