Mijn zoontje is bijna 16 maanden en hij wordt dus wakker in de nacht ik leg hem bij ons hij nestelt zich op mijn kussen en slaapt zodra ik hem overtil is hij weer wakker tot hij mijn kussen voelt. Kan hij dan zelf al toe zijn aan een kussen?
Kan, kan ook zijn dat hij jou ruikt. Probeer anders je kussensloop voor hem als "kussentje" te gebruiken.
Hmm, een los kussensloop zou ik niet in een bedje durven te leggen bij een kindje van 16 maand.. Mijn zoontje (aug. 2jr geworden) wordt ook elke nacht wakker en komt dan bij ons in bed. Hij kruipt dan ook naast mij, op mijn kussen. Heb meer het idee dat hij gewoon dicht tegen me aan wil liggen ipv dat hij het kussen zo lekker vindt liggen.. Als hij namelijk even naast het kussen gaat liggen zorgt hij er wel voor dat zijn hand of zijn voet mij in elk geval nog aanraakt
Mijn dochter heeft nu sinds een maand een eigen "kinder" kussen. Ze deed precies hetzelfde. Sindsdien slaapt ze veel beter.
Onze peuter heeft een peuterkussentje op haar bed en nog steeds wordt ze regelmatig 's nachts wakker en nestelt zich dan midden op mijn kussen.... Overigens maakt het haar niet uit of ik er nu wel of niet lig, haha. Ze duwt me vaak het bed uit