Wie weet wat ik bedoel en wie weet waar ik dat kan kopen evt online. Klein rond lampje dat je zo in het stopkontact doet ! Onze kleine man gaat op het moment erg slecht slapen en ik heb dus het idee dat ie het te donker vind op zijn kamertje. Al een paar dagen de deur op een kier gezet en dan beneden in de gang de lamp aan, zo gaat ie wel gewoon slapen. Maar met de deur open vind ik eigenlijk helemaal niet zo fijn en ook die lamp de hele tijd aan beneden ook niet. Nu dacht ik dus aan zo een klein rond lampje dat weinig licht geeft en je zo in het stopkontact stopt. Heb dat weleens gezien maar geen idee waar eigenlijk. Wil het graag uit gaan proberen namelijk ! Alvast bedankt in ieder geval! Liefs, Hanneke!
Ow echt waar! Die dingen zijn dus gewoon overal te krijgen! Haha! Morgen snel eens gaan kijken dan! Dankje meiden!
Hmm je bent super! Haha! Ik ben dom zie ik wel! Via google krijg ik idd meteen wat ik bedoel, maar kon dus zelf niet op het woord 'nachtlampje' komen !
Geeft toch niet, ik had al vermoeden, dus ik dacht ik help je ff. En dom? Nee hoor.... kom soms ook niet op simpele woorden .
Daisy, haha oke, niet dom maar fijn dat je me kon helpen! Sarah, jij ook bedankt! We gaan morgen even kijken bij bouwmarkten of prenatal idd!
de action heeft ze voor 89 cent bij de karwei heb ik er 1 gekocht die aangaat bij beweging zegmaar, die van de action kan je gewoon aan of uit zetten.
Jaa die van Lief! zijn zooo leuk! Ik heb alleen een heel laag stopcontact in de babykamer ... is niet zo leuk denk ik
Dankje voor de antwoorden meiden! Was gister hier niet meer geweest, maar hebben gewoon een klein lampje gehaald bij de prenatal. En ook heb ik er 1 besteld van Lief! met kussende boertjes, die ik wilde was uitverkocht (groen, met slaap erop en een oranje randje) ! Hij heeft vannacht prima geslapen en is ook zonder miepen in slaap gevallen, dus denk dat het zeker helpt! Liefs, Hanneke! Deze mag wat mij betreft dicht trouwens !