ik weet het ff niet meer

Discussie in 'Verzorging' gestart door b-tje, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    hij huilt erg veel de laaste 3 weken,ik weet eigenlijk niet zeker of het nou krampjes zijn :cry: na de voeding begint hij al te huilen dan valt ie ff in slaap,als ik hem dan in bed leg dan huilt ie zichzelf vaak in slaap(30 min)
    dan slaapt ie 30 min en dan begint de pret weer van voren af aan :cry: ik heb al een andere fles gekocht en andere speen nummer(nummer 2) hij ligt al in een slaapzak sinds 8 dagen en hij krijgt 3 dgs cinebaby druppels. De vrouw van consultatie gaf aan evt, in te bakeren maar ik ben daar niet echt een voorstander van.IK zit aan te denken om voeding te vragen voor darmkrampjes verder zou ik niets meer weten maandag wordt ie onderzocht door de huisarts dus ff weekend afwachten.
    Sorry moest ff kwijt :oops: :oops:
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    he meschien moet je eens voor de nacht nutrix door de fles voeding tedoen meschien helpt het

    trouwens slaapt hij in een wiegje???
    want ik weet nog dat ons naomi daar niet over kon we hebben haar in de ledikant gelegt en toen was het goed
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    He bah, vervelend lijkt me dat, en zeker als je al zoveel geprobeerd hebt,,
    Ik heb helaas geen advies voor je, ik wens je wel succes!
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    het geluk hebben we dat ie de nachten goed doorslaapt :) :) vanmorgen om 8 uur moeten wekken.Ik ben pas 3 nachten bezig geweest maar is vooral overdag dat huilen.
    Hoe kwam het dat jouw kleintje meer huilde in de wieg als in ledikant???
    dat is toch veel ruimer dan in een wieg??
    Morgen ga ik gewoon voeding halen voor krampjes ga het niet eerst vragen aan consultatieburo :( Hij laat ook geregeld windjes,dus moet ie wel veel last van krampjes hebben.Ik onthoud wel ff dat de ledikant een oplossing zou zijn Ik snap alleen het verschil er niet van.maar zou wel kunnen :)

    Bedankt voor jullie advies

    groetjes bianca
     
  5. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    naomi vondt het benauwd in het weigje raar maar waar toen ze in de ledikant lag was alles goed

    ik heb ook niet met cb overlegt toen ik van voeding ben overgestapt
     
  6. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    dat is fijn om te horen hoe anderen het doen.Die optie van ledikant zal ik dadelijk ff bespreken kijken van hij ervan vind :)

    Iedereen zegt dat je niet teveel moet veranderen voor de kleine,dus ik wil graag 1 keer goed doen maar dat is wel lastig hhahhaha
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij mij was het net andersom
    me oudste vond het eng in zijn ledikantje
    toen ik de wagenbak erin had gezet en hem daarin lag was het goed meneertje sliep weer lekker

    gr debbie
     
  8. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Wat vervelend . Ik weet dat me neefje ook heel veel hulde overdag , en s nacht lekker sliep . ze hebben hem wel ingebakerd en toen was het over .

    groetjes yvonne
     
  9. Jade

    Jade Lid

    1 mrt 2005
    99
    0
    0
    Inbakeren schijnt soms inderdaad tegen krampjes te helpen.

    Waarom probeer je het niet?

    Succes!

    Jade
     
  10. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    is dat niet te laat om nog te doen hij moet daar ook weer aan wennen en straks weer afbouwen :( Hij ligt ook graag met de armen boven de dekens :)

    Ik heb vandaag de voeding gegeven voor krampjes en venkeldruppels nu maar hopen dat het werkt.
    Hoe lang zou het duren voordat het werkt???
     

Deel Deze Pagina