Hallo meiden, Ik ben benieuwd of iemand dit herkent. Mijn meisje van 3 maanden had altijd poep die lekker rook naar karnemelk, friszuur. Nu sinds gisteren ruikt haar poep naar zweetvoeten of vieze kaas! Bah! Iemand een idee hoe dat kan? Ter info: - krijgt alleen borstvoeding - heeft een tijdje niet gepoept en sinds eergisteren echt heel erg vaak. - gisteren verkouden geweest. - poep ziet er wel normaal uit. Gisteren wel wat slijm, denk door ingeslikt slijm van verkoudheid. - ik werk sinds een week. Ze krijgt dus sinds een week borstvoeding uit de fles. - is tevreden, lacht veel, slaapt, eet en groeit goed. - heeft geen koorts Ik dacht: misschien wordt de fles niet goed schoon gemaakt of heeft ze melk gekregen die niet goed meer was en heeft ze een bacterie opgelopen? Maar dan denk ik: nee, dan zou ze meer last moeten hebben. Ze heeft er geen last van.
Mss omdat het te lang in de darm heeft gezeten..omdat je schrijft dat ze een tijdje niet gepoept heeft.. meestal wors het dan wat groeniger van kleur en ruikt het meer... niet erg... word alleen maar erger