hoi, wie koopt hier wel eens online en hoe bevalt dat? wil het wel doen maar ben een beetje onzeker.... kan je het makkelijk terug sturen, weet van H&M dta je het terug kan brengen in de winkel maar van de rest? of weten jullie nog andere sites dan de standaard postoderbedrijven? het gaat om flotte damesmode, peuter/kleuter kleding lekker stoer en ook nog eens niet al te duur.... alle tips zijn welkom....
Over het algemeen hoef je je om terugsturen geen zorgen te maken, want normaal gesproken kun je gewoon alles terug sturen en krijg je je geld retour. Je hoeft niet eens een reden op te geven ofzo. Alle bekende merken en grotere zaken zijn in principe veilig, alleen op vreemde sites die niet zo bekend zijn zou ik niets vooraf betalen. Maar bij mij is tot nu toe alles goed gegaan.
Ik heb bij de HM en Esprit wel eens wat online besteld. Beide ook geen problemen met terugsturen. Esprit heeft geen verzendkosten ook erg fijn!
Ik bestel regelmatig kleding op de site van H&M. Levering duurt ongeveer een week. Je kunt per acceptgiro betalen (dan betaal je dus niet vooruit, maar pas als je het ontvangt, vind ik handig ivm terug sturen van kleding). Als je iets wilt retourneren zit er een adressticker met een antwoordnummer bij, dus daar hoef je niet voor te betalen. Gewoon inleveren bij het postkantoor. Ik ben iig zeer tevreden over H&M online!
Hier ook regelmatig H&M. Een nadeel is de levertijd inderdaad. Soms duurt het 2 weken voordat je bestelling er is. Terug sturen gaat heel makkelijk. Ik lever het pakket dan in op een Kiala punt. Dacht dat het niet bij het postkantoor kon? maar kan het mis hebben hoor. En als je per acceptgiro betaald trek je gewoon het bedrag van de kleding die je terug stuurt er zelf af en betaald de rest. Wehkamp werkt hetzelfde, is alleen een stuk sneller met leveren.
Hier ook een H&M verslaafde Van bestelling tot levering duurt inderdaad meestal wel een week. Ik betaal altijd met een maandfactuur, aan het einde van de maand krijg je gewoon een rekening van de aankopen minus retouren. Terugsturen doe ik meestal bij het postkantoor, heb er nog nooit problemen mee gehad.
Aaaahhhh... voor mijn zwangerschap shopte ik me suf op H&M online shop. Die mensen hebben wat aan me verdiend, zeg. Vaak vond ik de outlet superhandig..veel korting.. maar het is me ook vaak gebeurd dat kledingstukken van H&M me enorm tegenvielen in het echt!! Dus ik probeer voortaan uit de winkel te kopen.
Ik bestel ook regelmatig bij de H&M alleen vind ik het vervelend dat de levertijd zo lang is je hebt het nooit de volgende dag in huis duurt meestal een week soms 2. En kwa babykleding hebben ze erg weinig keus online. Vind idd ook de kleding soms tegenvallen in het echt maar over het algemeen ben ik wel tevreden erover.
hier ook een H&M verslaafde, idd een langere levertijd dat is wel jammer, maar ben verder erg tevreden.
ik koop ook veel bij H&M en krijg het meestal 2-3 weken later. 2 weken geleden nog besteld en ik had het toen binnen een week in huis.
Weet iemand ook hoe het met de levertijd van bonprix ligt? Ik bestel veel bij de h&m ik heb meestal alleen tijd om op zaterdag te shoppen, en dat vind ik zelf persoonlijk te druk dus dan maar online.
Ik bestel vaak online kleding bij Esprit. Je krijgt een acceptgiro bij de bestelling, je betaalt dus na ontvangst. Kleding terugsturen is erg makkelijk en gratis. Wanneer je iest besteld en het is op voorraad, dan heb je het na 3 werkdagen ongeveer in huis. Ik vind het ideaal!
ik heb goede ervaringen met esprit online, je betaald achteraf betaald geen verzendkosten en het retourzenden is gratis.
Ik wist helemaal niet dat je bij de H&M online kon bestellen. Heb het wel vaker bekeken die site en toen kon het volgens mij (nog) niet. Is dat al lang? Kan dan ook wel eens ff kijken...
hihi ja dat is al best wel lang volgens mij, ik wilde het eerst niet omdat ik anders te veel koop (shopaholic?) maar kan mezelf toch nog redelijk in bedwang houden. Vind het jammer dat The Sting geen online shop heeft.
Ja, inderdaad jammer dat je bij The Sting niet online kunt shoppen. Daar hebben ze ook altijd leuke kleding.