hoe noemen jullie de baby als jullie erover praten? ik hoop op deze manier dat ik dan niet per ongeluk de naam ga noemen! dat lijkt me echt weer iets voor mij namelijk
ik noemde mijn baby,baby! misschien niet de orgineelste naam,maar ik wilde ook voorkomen dat ik me ging verpraten. en dit werkte goed voor mij
De eerste Pippy (omdat ze op een pitje leek op de eerste echo, zo inieminie!) en de tweede Puck. Pippy is uiteindelijk zo gebleven, maar Puck zal wel een andere naam krijgen, maar waarschijnlijk Puck als bijnaam houden.
hoi hoi wij noemen ons kleintje kleintje ik ben zelf als niet zo groot dus is wel toepaselijk als ze er straks is zal ze wel een kop groter dan mij zijn maar dan nog spawater
als ik gewoon met mijn vriend alleen ben gebruiken wij wel de naam, om al een beetje te wennen denk ik in het begin vond ik het vreemd... maar nu helemaal niet meer! ik moet inderdaad wel 2x nadenken als er andere bij zijn. heb me tot nu toe nog niet versproken!
m'n vriend zegt steeds haar voornaam als we samenzijn. Ik vind dat ontzettend ergerlijk. Dalijk gaat ie zich nog verspreken in het openbaar. Ik heb het ook over mijn chickie of Truusje...
Wij hebben het hier over 'de kleine' of 'kleintje'. Als we straks weten wat het geslacht is mag iedereen dat weten dus zal het waarschijnlijk 'kleine vent of kleine meid' ofzo worden. Maar merk wel dat mijn vriend de neiging heeft om de meisjesnaam toch te gaan noemen nu (hij is overtuigd dat het een meid is, en hij kan het weten want hij heeft het bepaald ) Maar goed, ik vrees dus ook dat meneer zn mond nog wel voorbij praat! Grr!
hier zeggen we onze baby of hij/zij... ik vind het vooral heel moeilijk om vooral het geslacht van onze kleine niet te veraden en probeer regelmatig het andere geslacht er ook eens tussen te gooien om zo toch zeker te zijn dat ze het niet met zekerheid al weten (de grootouders zitten immers enorm te gokken)!
Bij mn eerste was het baby tot hij knietjes enzo liet zien door mn buik heen. Dat zag er uit als bij een tekenfilm als er een molletje ofzo onder t gras door kruipt. Dan zie je ook zo'n bobbel langs komen. Dus dat werdt al snel molletje. Mijn moeder noemt hem soms liefkozent nog zo (hijs nu 11 dus vindt dat soms toch weer minder ) De tweede is heel lang baby gebleven. En kleintje enzo. kleintje was zo bleek later, ERG toepasselijk. Hij was zo klein dat men dacht (vk enzo) dat t wel een meisje zou zijn. Nou niet dus En deze is baby, uk, kleintje en vanalles door elkaar. We hebben nog geen echte namen al lijkt t er op dat we redelijk zeker zijn (moet toch nog n keer checken en als mn man nu niet meer twijfelt houden we ze hoor...blijf niet aan de gang ) Gister avond noemde hij al de meisjes naam toen hij over mn buik streek. maarja dat deed hij in t begin ook met de vorige naam die hij toen leuk vond.... Mannen...zucht
wij hebben het thuis vaak over de naam als we met z'n tweeen zijn. en anders is het toch de kleine ons kleintje of kindje of zo iets.