Hi dames, Hier heeft er vast iemand wel een babyprojector, welke heb je, en hoe ziet het eruit als het aan is? Ik zag er eentje van Alecto op internet en dacht oh leuk, maar ik zie nergens een filmpje met hoe het er dan uitziet.......
Ik heb voor beide kinderen 1. Voor mijn zoon eentje van Winnie De Pooh. Die geeft om en om afbeeldingen van Disney. Heel rustgevend. Winnie the Pooh - Starlight Projector review at Kaboodle Voor mijn dochter heb ik de sterren van Chicco. Hij heeft allemaal sterretjes op het plafond en de bol geeft zelf verschillende kleuren. Ook lekker rustgevend. Chicco Australia Goodnight Stars Projector Lamp - YouTube Edit: Mmm, muziekje klopt niet van youtube. Wij hebben natuurgeluiden. Maar dan zie je wel hoe hij eruit ziet qua licht.
Ik heb de bol van Chicco en een vierkante projector van Chicco. Deze kun je instellen op; hartjes, sterren, wolken met vliegers of gewoon licht. Je kunt bij deze ook de kleur instellen. De muziek is wat harder dan bij de bol maar ik vind het niet irritant en onze dochter ook niet.
Wij hebben ook de kubus van Chicco met hartjes,sterren,vliegers enz.. Het leuke is dat je dus verschillende projecties en kleuren kan kiezen,nadeel vinden wij de té harde muziek. Wij zetten de muziek dus niet aan als ze gaat slapen,weleens s'ochtends om rustig wakker te worden of tijdens een snoezelbad..
Chicco moet ik dus hebben.. Pluis, zou een plakbandje over de uitgang van de speaker niet de oplossing zijn?
Hier rainforest van Fischer price, absoluut aanrader. Rustgevende muziekjes verschillende, tijd schakelaar, afstandsbediening en vlindertjes die rondzweven (de projectie dus) erg mooi
Hier eentje van het kruidvat (merk weet ik zo even niet). Erg leuk ding. Vrees alleen dat ze die nu niet meer hebben, stond een kernen het krantje en toen gehaald.
Wij hebben van de action een kikker met een bolle buik waar je op kan drukken. Hij zingt het liedje: Twinkel twinkel en die sterretjes draaien tenminste wel rond. In tegenstelling tot deze kikker vond ik de chicco erg tegenvallen en heb deze naar de winkel terug gebracht
Ik heb nu die van alecto besteld, ben heel benieuwd. Als ik hem morgen heb en het wil lukken dan maak ik een filmpje en dan zet ik die op youtube..!!! Dan kun je hem zien. Ik hoop zo dat deze niet tegenvalt. Lijkt me erg leuk om een soort van snoezelbadkamer te gaan maken