Ik twijfel of ik een andere wandelwagen moet aan schaffen. We hebben nu een bugaboo frog. (oude model) We zijn er super blij mee, maar de voor wielen moeten vervangen worden. En eigenlijk ook de regenhoes want die is stuk en de rits van de voetenzak is lastig om dicht te krijgen. Aangezien Damian nog net geen 5 maanden is moet de wagen nog wel een tijdje mee. Maar ja ik twijfel dus of ik moet vervangen of gewoon een andere 2e hands wagen kopen snoet.
Ik zou er gewoon andere wielen op zetten. Kijk hiervoor eens op markplaats. Ik heb daar voor mijn 2 wagens ook wielen vanaf gehaald voor een prikkie. Er staan vaak onderdelen op van wagens waarvan het onderstel kapot is of ze doen de standaard wielen weg omdat ze een ander soort erop willen. Wielen zelfs zijn dan nog in zeer goede staat. Regenhoes gewoon een universele nemen van 10 euro. Of 2e hands. Rits gewoon maken
Dan weetje een beetje een richting voor de prijs: Onderdelen voor je Bugaboo Frog kinderwagen koop je online bij Baby Max! Binnen 48 uur thuisbezorgd! | Online babyspullen kopen | Baby Max Veenendaal