Wat een goede tip zeg Patroeschka, ik denk dat ik wel weer even langs het kruidvat ga. Alvast weer een grotere maat rompers in slaan
ben benieuwd hoeveel ze er hebben liggen. heb al vaker van dat soort aanbiedingen gehad, en dan kwam je daar en hadden ze alleen een paar witte liggen, en de rest was of weg, of ze hadden niet meer binnen
ik ben er vanmiddag gweest en er waren er nog genoeg, alleen niet handig voor mij omdat ik niet weet wat we gaan krijgen
Idd, jammer dat t specifiek voor jongens of meisjes is. Ben er vanmiddag ook nog ff geweest. Ook hadden ze grote maten, geen kleine meer. Dus ben ik naar Hans Textiel geweest en daar 2 rompertjes gekocht, een jasje en een badwikkeljasje.
ik had niet gezien dat dat in pakketjes zat, ik dacht dat je ze bij mekaar moest zoeken. danis het wel leuk, mits je weet wat het word
Ik denk dat ik me vriend na het werk even naar kruidvat stuur. Zijn het wel leuke rompertjes qua kleur?
Pakje van rose rompertjes en een pakje van lichtblauw( hippe blauwe kleur op dit moment) en lime groen. Ik vind ze er wel fris en fruitig uitzien
ik kom er net vandaan, en kwam er daarachter dat er bijna alleen nog roze waren... en 1 setje 62/68 en ik dombo.. had mijn pasje in mijn andere tas. maar gelukkig mocht ik ze weglaten leggen en morgen ophalen. want ze zijn heel leuk (had dat niet verwacht)
Joepie! Sinds vanochtend weten we (eindelijk) dat we een MEISJE krijgen! Dus na de echo uiteraard gelijk roze rompertjes bij de Kruidvat gehaald! Ze zijn leuk!!!!
@ mini wat leuk dat je een meisje krijgt Ik ga vanmiddag even langs het kruidvat bij me ouders, hopelijk hebben ze die rompertjes nog. In de V&D folder staan 7 rompertjes met de dagen van de week voor 12 euro. Ze zijn wel leuk maar ik wil eerst die van het kruidvat hebben.