Half november gaat mijn schoonzusje bevallen, ze woont met haar man in Engeland. Ik wil haar graag binnenkort een paar rompertjes kado geven, maar ik heb geen idee of ik met korte of lange mouw zal kopen (wil graag mt 50 en 56 geven). Gezien het weer zou het best eens warm kunnen zijn in die maand dus zou ik denken korte mouwen. Onze zoon is echter in sept. geboren toen het erg warm was, maar ook hij kreeg de eerste periode alleen rompers met lange mouw aan (in het ziekenhuis). Wat denken jullie?
Ik zou kiezen voor lange mouwen hoor. Die kleintjes moeten in het begin op temperatuur blijven dus die doen ze lange mouwen aan. Tenzij het 30 graden is, maar hoe groot is die kans in mei in Nederland?
Hihi, er staat dat ze in engeland wonen. Maarja, daar verschilt het weer niet erg met het weer in nederland. Maar nu mijn antwoord, ik zou juist gaan voor geen mouwtjes of korte mouwtjes. Dan gewoon een shirtje met lange mouw/ truitje erover heen lijkt me prima. Ik vind ze zonder mouw het fijnst, met korte mouw vind ik zo opfrommelen onder de shirtjes, en lange mouw is naar mijn idee gewoon te warm. Je hebt toch de verwarming aanstaan, en dan met lange mouw en een truitje eroverheen hebben ze eigenlijk 2 truitjes aan. Zelf heb ik ook nog altijd mijn zomershirtjes aan, dus misschien dat het gewoon aan mij ligt hoor. Groetjes van ons.
Haha, twee antwoorden, twee andere manieren......Denk dat ik het gewoon niet 'fout' kan doen, haha! Koop van elk wel twee ofzo!?!?! Iemand anders nog?
in mei zou ik gaan voor rompertjes met korte mouwtjes er komt indd toch nog iets overheen dus lange mouwen lijkt mij echt te warm
ik snap alleen niet zo goed wat je bedoeld.. Je schrijft welke rompertjes in mei? En in je bericht staat dat ze per half november moet bevallen? Of lees ik het nu verkeerd? Ik zou trouwens voor korte mouw of geen mouw gaan (sowieso) ik heb 2 rompertjes met lange mouw maar die draagt Rick vrijwel nooit, alleen onder een t-shirt met korte mouwen, dat er dus nog lange mouwen onderuit komen. Rick is altijd vrij stevig geweest dus met lange mouwen onder een truitje met lange mouwen werd echt proppen.
Je hebt gelijk, het onderwerp gaat over mei, maar in het stukje tekst/de vraag staat helemaal niks geschreven over mei. En als ze in november bevallen moet, is ze wel te laat, we zitten nu al in december :-k . En nu al weten dat ze half november (dan dus 2008) uitgerekend is, is ook knap. . Ik weet t nu ook niet meer. Alleen dan dat ik net niet goed heb gelezen
STOMSTOMSTOM! Nou ja zeg, ik bedoel voor half mei dus.......Het was mezelf niet opgevallen (hormonenkwestie???) Denk dat ik maar voor de korte mouwtjes ga. Kunnen ze er zelf evt. een shirtje met lange mouwen over doen mocht de temp. in Engeland nog te koud zijn. (even extra nalezen of ik niet weer domme dingen typ, haha!).......