Baby's aan het woord.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaNona, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Almelo,dat is idd maar een klein stukje weg! Mijn mama werkt in Hengelo,bij dat grote blauwe blok ;)

ja mijn mama doet ook altijd zoveel poetsen, ik vind dat ook niet altijd leuk,maar ze speelt ook heel veel met ons!

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Dominique,Estelle,Damanja en Samantha leuk dat jullie ook komen hier! :whistle:

kusje Alysha

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Samantha..... toen ik wakker werd vanmorgen was papa ook weg,toenstraks hoord ik het ook praten uit mama's "telefoon" ,naah.... echt stom hoor,zo'n grote papa in zo'n klein roze dingetje..... :rolleyes:

ow ik ga nog even verder slapen,straks komt oma nog en dan wil ik klaar wakker zijn om met oma te spelen!

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Was een foutje. Sorry, moderators,

kussie van Camila

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Poeh, wat denkt m'n moeder wel niet? Dat ik zo maar ga slapen omdat zij het wil? Nou nee, dus, nadat ze me tien keer heeft toegestopt heeft ze de moed maar opgegeven en ik zit met de laptop in de box. Echt cool! Al mijn vriendjes (koe, varken, paard en beer) zitten naast me. Kunnen we een chatbox openen?

Hoe's't daar met jullie?

Beso, da's spaans voor kus, van CAMILA

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hallo, ik ben alyssa en mag soms samen met mama achter de laptop. we gaan dan vaak naar de site van babytv, al die kleurtjes vind ik erg leuk.

mama ik nu weer eens druk met de was, dus heb ik ff de tijd om een verhaaltje neer te zetten.

ik heb al bijna 3tanden en vind het heerlijk om alles in mn mond te stoppen.

fruit vind ik erg lekker (alleen appel niet als ze niet zoet genoeg zijn), groente moet ik nog een beetje aan wennen, dat voelt best raar in mn mondje. de fles vind ik erg lekker en ik wil hem ook nog 4x per dag. smorgens vind ik het soms leuk om mama te plagen. dan wil ik graag spelen als mama mij de fles geeft. mama vind dat niet zo leuk en dan gaat ze weer iets nieuws verzinnen zodat ik het weer leuk vind. gisteren en vamorgen kreeg ik pap uit de fles, was ook erg lekker.

nu ga ik weer snel stoppen want mama is klaar met de was.

knuffel alyssa

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wouw, Alyssa, wat zijn tanden? Volgens mij heb ik die niet, m'n mama vraagt me wel elke dag wanneer ik die nou eindelijk krijg! Kan je het me uitleggen? Wat kan ik er mee doen? Spelen? Leuk! Echt vet!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet het ook niet. maar ik begreep dat ik mama pijn kan doen ermee. Want ik krijg borstvoeding. Daarom durf ik ze niet te krijgen... want iedereen zegt steeds tegen mama, dat zal pijn doen wanneer ik tanden heb. En ik wil mama geen pijn doen.

9. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Oh, Samantha, maar dat wil ik ook niet, hoor! Ik wil ook niet dat ze pijn heeft! Nou, laat dat dan maar zitten, wat ze dan ook zijn mogen :confused: !

Hé, zal ik jullie eens wat vertellen? Ik zei toch dat mama me probeerde te laten slapen en dat ik niet wilde? Nou, ze had wel goed gezien dat ik moe was... Ik moest daarnet een beetje huilen in de box en daarom gaf mama mij net een slokje en ik ga nu tukken............ Leuk, als ik wakker word dan is papa er! Spelen!

Doei!

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    tanden? nee die ken ik ook niet, en wil ze ook niet als ik mijn mamma hier pijn mee doe!
    Nou hier is het gezellig hoor met oma, ben weer uit bed en lig nu te spelen op mijn kleed, ik maak veel lawaai zodat oma mij goed kan horen.
    Straks komt mijn pappa al thuis, die is onderweg, dan gaat hij mij weer heel erg knuffelen en kietelen :p hij kieteld mij heel vaak en dan moet ik erg lachen.
    Meestal gaat hij naast mij liggen op het kleed en spelen we wie het hardste kan schreeuwen en grommen als een leeuw, IK WIN NATUURLIJK heb ook veel meer tijd om te oefenen!
    Mamma moppert dan wel eens dat ze twee kindjes heeft! hi hi hi!

als mamma thuis komt krijg is altijd wat uit een potje te eten, best lekker hoor en daarna mijn grootste favoriet DANOONTJE hmmmm kan niet wachten, zouden ze niet snappen dat ik daar wel meer van lust op een dag?

nou ja ik ga verder spelen doeg doeg!

kusjes van DO

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hallo!

mama denkt dat ik weer effe een tukkie doe, hahaha!Wat zijn ze makkelijk voor de gek te houden he?!(ben wel een beetje moe hoor, maar dat hoeft zij niet te weten!)

Over tandjes gesproken: de kinderdokter, waar ik geweest ben omdat ik een beetje verkouden ben, zei dat ik mijn eerste tandje aant het krijgen ben!
    Mama dacht het al te voelen, maar ik vind het niet leuk als iemand in mijn mondje kijkt, dus ze wist het niet zeker.
    Ik heb voor mijn verkauwdhijd(schrijf je dat zo?) een siroopje gekregen, ik hoop maar dat het lekker is!

*gaaaaaaaaaap*

Oeps...misschien moet ik toch maar even gaan slapen!
    Dag allemaal!

Kus van Alyna!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    // VMMM HB . xxxxxz[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[.Q
    1QW,, B NHMNVJKOOOOOOOOBB NMMMMMMLKOP['
    \

Liefs Samantha

13. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Zo, was ik zojuist toch even wakker geworden. Gelukkig maar, want mama had mijn nachtflesje al klaar! Heerlijk. Ik hoop voor mama dat ik tot morgenochtend lekker blijf slapen!

Toedels!

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Mijn mama heeft mij een zetpilletje gegeven voor het slapen gaan, en me ingesmeerd met een beetje balsem.Ik vind het niet erg lekker ruiken zeg, maar het helpt wel!

Ik ben nog maar 1 keertje wakker geworden!

Nu ga ik verder slapen, en hoop dat ik geen last meer krijg van mijn neusje!

15. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Nou Samantha,

je hebt helemaal gelijk! Dat ouders deze taal nou niet snappen he? Raar hoor. Gisteren heb ik lekker op het kdv gespeeld. De leidsters moesten erg om mij lachen want volgens hun hield ik alle kindjes wakker. Ik lag gewoon lekker tegen winnie de poeh te kletsen in bed. Mag toch wel?

Zometeen gaan we lekker naar opa toe! Joepie, dan zie ik mn tante weer! Maar weet je wat nou zo leuk is? Die tante is jonger dan mijzelf! Ik heb dus een mini-tante van 1,5 maand oud. Eigenlijk is ze nog wel een beetje saai want ze doet nog niet zoveel terwijl ik zo graag wil spelen. Meppen, kletsen, lachen, gillen, haren trekken, zitten, staan, knijpen en aan alles likken! Maar ja dat komt nog wel als ze wat ouder is.

Volgens mijn ouders klets ik de oren van hun kop! Wacht maar tot ze me verstaan, dan wordt het helemaal erg! Nou, ik ga papa even lastigvallen. Die zit met de xbox te spelen. Die knopjes zien er zo leuk uit, daar ga ik even op drukken!

Doeidoei,

Aisha

16. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hai hai daar ben ik weer, leuk is het hier hoor, mijn mamma denkt dat ik aan het spelen ben ja ja !
    heb net kusjes gehad van een heel groot beest, volgens mamma is het een hond :confused: die kwam er ineens aan gelopen en gaf mij een lik mijn gezicht voelde wel lekker warm!
    Maar mamma zei dat het niet mocht maar ja waarom weet ik niet.

ook loopt er in huis een vreemd wezen rond, het is kleiner als de hond en doet steeds miauw miauw toen ik probeerde het te pakken rende het snel weg........ wat een angsthaas zeg!

Nou ja ik ga gauw in mijn boekje kijken wat voor wezens dit zijn, errrruug interessant allemaal!

dag dag!
    Do

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hoi allemaal....

Ik ben Sasha, ik ben 4 maandjes oud nu al!
    En ik ben heel zielig! Ik ben ziek, er loopt telkens wat uit mijn neus, het lijkt wel water, maar smaakt heel raar. En ik moet telkens hoesten.

Ome Danny heeft opa aangestoken en opa heeft mama aangestoken en mama heeft papa en mij aangestoken. Ome Danny is stom!

Hoi do. ja die ken ik, wij hebben daar 3 van! Telkens als papa mij gaat helpen aaien, zitten mn handen helemaal onder het haar. Echt vies. Ik vind het ook wel grappig, als ze gaan stoeien met elkaar.

Deel Deze Pagina