Wauw.. ik heb gelijk een kaartje gezocht en die ga ik morgen sturen. Hoop dat ze heel veel kaartjes mogen krijgen. Bijzondere oproep!
Nee, staat op de fb van 3FM een berichtje nu. Verklaard waarschijnlijk ook dat ze nog geen naam hadden..
Jeetje, heftig zeg! En ook nog veel te vroeg geboren dus Dat verklaart inderdaaad waarom ze nog geen idee hadden van de naam.
"Jacqueline was op dat moment al hoogzwanger. Het kindje is vandaag (dinsdag 24 maart) plotseling gehaald. Hoe het meisje gaat heten is nog niet helemaal duidelijk, aangezien Bjorn en Jacqueline het nog niet over de naam hadden gehad." Beetje raar dat ze vermelden dat ze hoogzwanger is, terwijl ze dat dus bij lange na nog niet was. Hopelijk loopt alles goed af. En heftig dat ze nog niet eens een naam hadden, hoe doen ze dit eigenlijk met de aangifte nu? Zij zal nu niet mee kunnen beslissen over de naam..
Je hoort wel vaker mensen over hoogzwanger praten als iemand nog maar 26 weken is. Vind dat ook wat overdreven. Voelde me na 36 weken hoogzwanger.
Oh ik zie dit al staan.. heftig. Ze is nog steeds niet wakker dus... Namens de gehele familie willen we jullie via deze weg bedanken voor alle steun en de massaal opgestuurde kaartjes. Dat doet ons echt goed in deze erg moeilijke tijd! Jacqueline is op dit moment nog steeds in een diepe slaap en het ziet er naar uit dat dit de komende tijd sowieso niet zal veranderen en met lieve Emma gaat het naar omstandigheden redelijk. Beiden zijn nog steeds hard aan het vechten! Nogmaals bedankt!
Is vaak veiliger zodat lichaam hard kan werken aan het gevecht. Heftig verhaal zeg! Heb dit helemaal gemist.
Ik moest hier toevallig gisteren nog aan denken en vroeg me af hoe het met haar is.. Sneu. Hoop dat ze gauw weer opknapt. En het kindje heet dus Emma 😊 leuk. Zal een dubbele periode voor die man/familie zijn.