Nou, een aantal dagen verder en Liam wil nu ook wel 's middags naar zijn bedje! Hij gaat er rond 12.30 uur in en meld zich pas weer rond 15.00 uur! Het viel reuze mee om hem er aan te laten wennen!
@Fantasy Misschien had hij een sprongetje? Vorige week was het bij mijn zoontje drama om naar bed te gaan. Als hij zijn bedje voelde begon hij al te brullen. Ik liet hem dan maar even huilen. Na 4 minuutjes sliep hij Nu is het weer als vanouds, lachend naar bed en lachend er uit
Onze oudste was ook zo'n actieveling, bijna niet slapen overdag, en dat al vanaf zijn geboorte. Ik dacht toen dat dat normaal was... tja... je eerste kindje... M'n zus kreeg een halfjaar later een baby en ik vond het maar raar dat die zoveel sliep. Hihihi, wist ik veel. Onze tweede sliep heel wat meer, maar nu: onze derde! Een echte slaapkop! Twee keer per dag ruim een uur en dan in de middag zeker 2 uur. En 's avonds weer van tien tot de volgende ochtend negen uur of zelfs wel es half tien. Bijzonder dat het zoveel per baby kan verschillen. En de oudste slaapt nog steeds heel weinig. Heeft hij geluk mee, hij kan meer uren draaien dan een ander.
Mmm, volgens mij niet. Het was zo en zo al een probleem om hem overdag in zijn bedje te leggen. 's Nachts hebben we in ieder geval nooit problemen gehad met slapen. Ik zal het eens in de gaten houden, dat als hij een sprongetje maakt of het slapen overdag in zijn ledikant problemen geeft. Tja, het kan altijd natuurlijk.