Ik ben GTST weer aan het oppakken maar..

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nina Sanders, 18 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    .. Ik snap er geen hol van. Wie kan me in een notendop bij praten? Ik ben begonnen bij de aflevering van vandaag (via Videoland) en heb het 2,5 jaar niet gezien :p

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Ik zou het lekker zo laten en een andere serie zoeken:oops:
    Vreselijk slecht acteer werk :)

Lies1611, Narcisje, NiVa0230 en 11 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja natuurlijk! Maar ik heb behoefte aan weer even 20 min hersenloos gezeur af en toe ;)

RobinBird vindt dit leuk.
  4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    bosi333 en 1981Mama vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jazeker. En ik heb een minnaar genaamd Daan!

Seffie, Stephanie1991, popje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Nee, die heb je alweer gedumpt. Staat je netjes :p

7. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.982
    3.902
    113
    Vrouw
    Ik heb 4 jaar niet naar familie gekeken. De Belgische GTST denk ik. Toen kwam de app beschikbaar in Nederland en ben ik weer begonnen met kijken. Na een week kon ik weer helemaal volgen. Denk dat dat met GTST ook wel zo zou zijn. :)

Het is zoals GTST de grootste zever wat bestaat maar voor mij echt de afsluiting van de dag. M'n hersenen zijn daarna lekker leeg en relax :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ohja, want Bing is weer terug haha!

9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik volg ook al jaren the bold and the beautiful

Novi, Gewooniemand, Luna86 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.982
    3.902
    113
    Vrouw
    Hahaha :roflmao:

Mijn oma volgde dat op de Belgische, Franse en Duitse zender tegelijk. :roflmao:

Athina, Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik kijk vooruit via Videoland

Fantykoekie vindt dit leuk.
  12. Prikje

Prikje Actief lid

18 dec 2017
    221
    81
    28
    Vrouw
    Misschien kan je mij dan vertellen wat er allemaal gebeurd

13. Prikje

Prikje Actief lid

18 dec 2017
    221
    81
    28
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

(Hij pakte mijn smiley niet)

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ok wat wil je weten...

Lucas had eerst een vriendje flo zij wilden samen een kindje via een draagmoeder heel gedoe bla bla. Uiteindelijk zou tiffy draagmoeder worden. Bleek zwanger en ging weg uit meerdijk omdat ze geen afstand van baby wilde doen. Flo vertrok naar het buitenland. Tiffy kwam terug en bleek zwanger te zijn van Lucas dat is dus baby wolfje❤️

Janine en ludo zijn uit elkaar nadat Janine iets met Rob had gekregen ludo was ontvoerd samen met Billie de palma door Carmen die weer voor rob werkte. Ludo moest onder druk trouwen met Billie de palma. En heeft zo Janine van zich afgestoten. Nu heeft Janine een paar weken geleden ontdekt dat ze borstkanker heeft en is ludo erachter gekomen dat hij toch wel nog van Janine houdt..

Valentijn de zoon van nick en Charlie is er ook. Is echt een nick typetje 2 haha. Maar speelt best wel leuk. Is verliefd op lana (dochter van sjors).

Daan is de broer van rik. Maria (moeder rik) is in de gevangenis van ene cipier zwanger geraakt en de beheerder de heer stern heeft haar 10000 euro gegeven voor het kindje. (Daan.) Daan heeft een kindje Louise.
    Daan lag in het zkh in coma in die tussentijd heeft Nina voor Louise gezorgd. Toen werd Daan wakker uit coma en was hij verliefd op Nina.
    Nina uiteindelijk ook op hem en kwam in een sleur bij Bing. Ze vertelde dat Bing niet spannend meer was dus nu is Bing weg. Komt wel weer thuis.
    Gegarandeerd is ze dadelijk zwanger van Bing.

Shanti is de dochter van Billie de palma hoe Billie een crimineeltje is is Shanti een huis vrouwtje nagelstyliste die nu de eigenaresse is van de koning omdat Billie die voor haar heeft gekocht. Zo kan Billie geld witwassen via de koning.

Sjors en amir zijn getrouwd amir is met een honkbalknuppel op zijn hoofd geslagen door een man omdat die man vond dat amir niet voldoende hulp bood aan de vrouw toen ze een ongeluk hadden gehad die vrouw is overleden. Die man kwam daarna nog excuses aanbieden aan amir en heeft zich daarna klem gezopen en dood gereden. Toen kwam Bobby de zoon van die 2 bij amir en sjors wonen een hoop gedoe want hij mocht niet weten dat amir slachtoffer was van zijn vader. Lana ging Bobby helpen bij cs in te breken. Amir kwam er achter tijdens een confrontatie is lana gevallen met haar hoofd tegen een bankje en kwam ook in coma. Nu is bobby verliefd op haar en valentijn ook dus die 2 zitten in strijd om lana.

Puck is vriendin van Nina maar omdat Nina gevoelens kreeg voor Daan en puck en Daan in het atelier van Nina aan het vrijen waren heeft Nina haar ontslagen en zo kregen we een lanina en lapuck.

Laura hoort nog bij het interieur..

:roflmao::roflmao:

NiVa0230, Seffie, einad en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Jeetje,
    Hoe komt Daan aan Louise?
    Wie is die Eva die bij Janine woont?
    Wie is puck?
    Baby wolf is dus verwekt door Lucas en Tiffy? Maar hoe dan? Lucas is homo? En wie zijn tiffy en flo?
    Waarom hebben Sjors en Amir bonje?
    En hoe komt Shanti aan de koning?
    De koning was toch eerst van lucas?
    En hoe zit dat met Sam? Dat is het kind van Nina en Amir toch?
    En waar is bing nu?

bozoe vindt dit leuk.
  16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

Seffie en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Haha oké. Ben weer bij. Max bedoel ik idd. :)

babyhope vindt dit leuk.
  18. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik kijk zo eens in de maand een aflevering. Kun jij me vertellen wie Rob had vermoord?

En die kanker vriendin van Janine, waar komt die vandaan? vind der erg heftig, verbaast me niets als ze slechterik blijkt te zijn.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Er lag een spuit langs rob. Die heeft hij zoals de politie dacht en lijkschouwer zelf ingespoten. Maar ludo of Janine dachten dat hij het waarschijnlijk onder dwang had gedaan van een van Billie's mannetjes. Is eigenlijk niet meer verder op ingegaan.

Ja eva ik vertrouw haar ook niet helemaal. Ik denk zelf dat ze dakloos is en daarom contact zocht. Janine kwam haar telkens buiten op straat tegen knuffelen met de boom en zo

GossipGirlxoxo en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wauwww ik ben echt gtst verslaafd ahhaha.
    Ik geniet zo van dat half uurtje na dat de Kids op bed liggen.
    Pretty little liars ook in 2 weken helemaal uitgekeken toen. En nu aan vis a vis begonnen ook al zo'n guilty pleasure whahah

Seffie, GossipGirlxoxo en Nina Sanders vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina