Ik vraag dit voor een vriendin zij heeft niet veel geld om kleding te kopen, en zou mijne lenen alleen nu ben ik zelf zwanger en heb ik dus alles nodig. Ik koop het voor haar maar ook ik kan niet de hoofdprijs betalen, wie heeft er nog wat liggen wat voor weinig weg mag. Ik zoek broeken, leggings, vesten, tunieken en shirts (ook rokken en jurkjes alleen draagt ze dat iets minder)
Mag t ook iets zijn wat niet speciaal zwangerschapskleding is maar wel die maat en lekker zittend? Pb dan maar, noem ik op wat ik heb
Ik heb nog een Zomerbroek liggen positie van de h&m. Is van een dunne stof,zwart met van die pijpjes aan de broek die vanonder strak zitten. Kan ook als huisbroek gedragen worden. Band zit onder de buik. Maat s. Mooi zwart nog, heb hem zelf maar kort gedragen daar ik in dec uitgerekend was.. Pb me maar bij intresse! O ja en een legging moet ik ook nog wel hebben dacht ik, ook zwart maat s.
Ik heb een superleuke en modieuze spijkerbroek skinny van mamalicious. Zelf niet eens aangehad, was mij al te krap. Dus valt echt smal. Ik hoor wel of je dat wil