Is dat niet vooral afhankelijk van de lengte? Heb ik me tenminste laten vertellen haha. Ik denk dat het wel handig is om iig 2 setjes in maat 50 in huis te hebben, mocht het nodig zijn dan is het zo bij gekocht! Lange leve het online shoppen! Volgende dag vaak al in huis
Ja zit in de lengte mijn dochter is nu 2 maanden en nu 47 cm weegt wel bijna 3,9 kg maar nu pas maat 50
Onze oudste was bij geboorte 3470gram en ongeveer 49 cm. Zij heeft een maand maat 50 gedragen. Daarna nog 2 maanden maat 56. Omdat een jongen vaak net wat groter is, heb ik nu minder in maat 50 (4 of 5 outfits geloof ik). Maar ik ga er toch wel vanuit dat hij deze aan krijgt. Alleen misschien maar 2 weken i.p.v. een maand.
Ik heb voor mijn kinderen alleen maat 56 gehaald.Daar pasten ze goed in.Mijn pasgeboren meisje is kleiner dan de rest,achteraf wou ik dat ik nu wel maat 50 had gekocht.Alle kleertjes zijn toch best te groot,vooral bij de broekjes valt dat op.Ze zijn zo slobberig.Ze is nu 6 weken en nu pas zit maat 56 goed.Zij was bij de geboorte ruim 7 pond.
Mijn zoontje was 3540 en 50cm en heeft 2 weken in 50 gezeten. Nu heb ik 3 pakjes in maat 50 en mocht ik er meer nodig hebben dan is het zo besteld.
Hier beide kindjes in maat 56 gehad als eerste pakje. De oudste heeft maat 50 max twee weken aangehad en paste 56 ook goed. De jongste had ik geen 50 gekocht, een pakje van de oudste in maat 50 paste ze nauwelijks in de kraamweek. Maar hier waren ze met 6 en 8 weken uit maat 56.
Mijn zoontje woog 2900g bij de geboorte, inmiddels 4500g denk ik. Hij zit nu een beetje op de overgang van 50 naar 56 (7 weken).