Mijn dochtertje van nu 11 weken krijgt sinds zes weken zantac. Kort daarna werd zij verkouden met voornamelijk slijm in der keel. De zantac begon na twee weken te werken. Nu heb ik per ongeluk een week geen zantac gegeven zonder dat ik het door had. We hebben namelijk zo'n pipetje en normaal trok die gewoon het spul uit het flesje en nu niet meer. En ik nog trots vertellen tegen mijn vriend dat ze het zo braaf in nam (ze vindt het heel vies namelijk) nu begon ze alleen weer zeur te ruiken dus op een avond vertelde ik dat zo en kwamen we er dus achter dat ik het een week niet gaf!(ik voelde me erg stom dat ik het niet door had...) Maar ondertussen was wel haar benauwdheid en der darmkrampjes af genomen (maar ja ze is 11 weken dus darmkrampjes dachten we hoort er bij) nu geef ik het weer een paar dagen en der benauwdheid en darmkrampjes lijken weer toe te nemen. Ook heeft ze erg last van koud zweet allern weet ik dus niet (al lijkt het er wel op) dat dit in verhouding staat met elkaar. Dus vraag ik mij af of er moeders zijn die dit herkennen of toevallig eens over gehoord hebben? Nu wil ik morgen sowieso de ga even er over bellen omdat ik me best zorgen maak.