hallo dames, ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen en dat iemand zich herkent in mijn verhaal? Ik heb namelijk een onwijze pijn rechts onder mijn borst dus zeg maar boven op de buik onder de borst. het geeft een brandend gevoel alsof ik in brand sta(letterlijk) en doet veel pijn. ik heb hier nu inmiddels 5 dagen last van.(30 weken + 5) voor 2 dagen terug heb ik de vk gebeld en zij kon mij niet helpen zij wist niet wat het was en rade mij aan de huisarts op te bellen. de volgende dag hebik de huisarts opgebeld en mijn verhaal uitgelegd nu zegt hij dat het waarnscheinlijk een beknelde zenuw is en dat dat ook het branderig gevoel geeft en het wordt ook erger als ik zit! nu zegt de huisarts van als je last krijgt van misselijkheid, koorts,pijn biij zuchten of andere klachten moet ik gelijk aan de bel trekken want dan heb ik kans op trombose het doet zoveel pijn!! ik weet me geen houding te geven en voel me echt gewoon letterlijk kut! heeft iemand dit ook gehad? heeft iemand raad voor mij? alvast bedankt gr mwm
Heb je een schop gehad van je kindje? Bij mij bleek het een gekneusde rib te zijn.. MAar bij twijfel altijd vk bellen, zeker als je zoveel pijn hebt..
Ik herken het van mijn zwangerschap!,, Maar bij mij duurde het een weekje, daarna was het weg, ik weet nog steeds niet wat het geweest is. Wat mij hielp is gestrekt liggen, dan ging de pijn weg,, mischien geen handige tip, maar dit is het enige wat mij heeft geholpen.
ik ben naar de huisarts toegegaan blijkt dus inderdaad dat er een zenuw bekneld zit, daar is helaas niets aan te doen! liggen helpt indd wel wanneer ik zit wordt het erger. bedankt voor jullie reactie