bos haar...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door setje, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Jayden heeft vanaf zijn geboorte al een flinke bos met haar. Nou was ik vandaag bij het cb en daar was het ontzettend druk, dus heel veel baby's....maar allemaal kaal! Zelfs met 6/7 maanden oud. Moet zeggen dat dat een vreemd gezicht is, als je zo'n bos haar gewend bent hihihi

Zijn er dan maar zo weinig kindjes met een echt "kapseltje"?

groetjes Setje

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hier nog eentje met haartjes. Wel niet zo'n pruik als Jayden, hihi, maar toch flink wat haar. Doe jij er iets mee? Ik maak meestal een kuifje.

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hier niet ;)
    Wel een beetje haar, maar niet zo'n bos als die van jou :D

Ik vindt het juist vreemd als ik kindjes met zoveel haar zie :)

4. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Kaylee had amper haar... Nu begint het te groeien, ze heeft echt van dat hele dunne haar hihi...

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Als ik was geboren, hebben ze m'n froufrou (hoe noemen jullie dat, het haar aan de kant van je voorhoofd) moeten bijknippen voor de foto's, kwam tot over m'n ogen.
    De oudste is geboren met heel weinig ros haar en de jongste begon pas haar te krijgen als hij 18 maanden was.
    Persoonlijk vind ik zo'n kaal bolletje aandoenlijk, en een bos haar iets stoers hebben ;)

6. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Mijn dochtertje heeft ook een hele pruik. :) We zijn gisteren pasfoto's laten maken en ik moest met gel haar haar in toom houden anders zouden haar oortjes niet zichtbaar zijn.

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman had ook gelijk al n hele bos....Mensen die in de kinderwagen keken zeiden standaard: wat n haaaaartjes :)

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik probeer er wel eens iets leuks van te maken, maar het is nogal stijl en hij heeft een heel irritant kruintje waardoor het net niet blijft zitten :D

9. Es1981

Es1981 Actief lid

Leuk he, haar. Lotte heeft ook een hele bos.
    Ik vind het ook een gek gezicht zonder haartjes, maar tis net wat je gewent bent.

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Wessel had ook een hoop haar hij heeft nog steeds wel aardig wat haar maar er is wel al wat uitgevallen.
    Ik maak meestal een hannenkam :)

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Serjenka had bij de geboorte bijna geen haar, nu begint het behoorlijk goed erdoor te komen en te groeien.

Maar ik vind die baby's met al hun haar ook heel mooi hoor.
    Toen ik nog zwanger was, zei ik altijd, ik wil een kindje met veel haar, want zo'n kale kop vind ik niet mooi.
    Maar toen ik m'n meisje zag, was ik meteen verliefd, dat ze geen haar had, was helemaal niet zo erg.

12. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hahaha, herkenbaar. Hind had dus ook heel veel haar. Ze is nu een jaar oud en wordt iedere twee maanden geknipt, anders zit het in haar ogen. :rolleyes:

13. sweetangel100

@ Kathy: ik heb ook altijd gezegd dat ik een baby met haar wil! Mijn wens is uitgekomen :)

14. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Die van ons is zeker niet kaal, maar het is nog niet zo'n dikke volle bos..
    Maar het is ook erg licht... daarom lijkt het ook minder.

@ setje.. bij jullie beebje lijkt het wel een pruik.. wat een dikke bos.
    Wel leuk hoor...

15. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    hier ook bij Yeline haar geboorte veel haar. Ze had met 3 weken al een staartje in het hangt nu op dr schoudertjes maar het is wel erg dun nog.

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Hahaha, Lin, dat was het eerste wat ik zei toen Lynn op mijn buik gelegd werd. Pfff, gelukkig ze heeft haar. Maar na 2 weken werd ze alsnog kaler. Nu heeft ze bovenop kleine haartjes, maar wel een matje achterin haar nek.

17. sweetangel100

Ja Juudje hihi daar waarschuwde ze mij ook voor, maar de bos werd alleen maar meer en langer :)

18. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    dat heeft onze beeb ook, achterop haar hoofd echt nog haartjes, en bovenop hele kleine haartjes......

ik vind alles wel leuk.....maar bij een hele bos haar lijkt je beeb wel gelijk ouder vind ik...

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    alle 3 mijn kindjes hadden veeeel haar. mijn dochter had het zelfs over haar schouders hangen.
    dus als deze geen haar had gehad dan had ik raar gekeken.
    en het is ook nooit uitgevallen. enigste nadeel was wel, dat het bij mijn zoon drama was om het geknipt te hebben, en hij moest toch vaaaaaaak geknipt worden... pfff

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

tamer had ook altijd veel haar, niet zo veel als jij maar wel lekker behaard. Tamer heeft nog steeds haartjes op zijn oren, benen en rug. De haren op zijn hoofd is wel langer geworden en op sommige plekken juist kort of kaal. we hebben vorige week zijn haren geknipt zodat het er een beetje fatsoenlijk eruit zag.

Deel Deze Pagina