Vanavond weer Divorce gezien. Los van dat de serie super leuk is, vond ik de jurk die Sofie (Chantal Janssen) bij het etentje echt super mooi!! Weet iemand waar deze vandaan komt? Of waar ik dat kan opzoeken oid? Ben nog op zoek naar iets moois voor een bruiloft Tnx!
Jaaaa!! Echt super gaaf! Ik lees mee, hier ook bruiloft in vooruitzicht. Maar ben vang dat het nogal prijzig is . Zal eens Google'n...
Zapstore - Kleding en producten van televisie zoeken, vinden en spotten hier zoeken er meer mensen naar! Bekijk bijlage 387509
Ja.... Zag ook al een topic in de lounge... Als hij gevonden is zal hij wel snel uitverkocht zijn ...
Bij mango hadden ze een soortgelijke maxijurk. Mss komt deze daar ook wel vandaan. Kom helaas niet op de site nu, dus je zult zelf even moeten speuren daar.
Het is hem niet maar ik vind deze ook wel mooi!! Zwarte nude kanten jurk Lipsy London | Personality Fashion
Reiss Ton Lace Lace Panel Dress - Polyvore helaas gaat over voor mij mocht iemand hem goedkoper vinden hoor het graag
Alkievalkie, hij lijkt er wel wat op ja, maar vindt juist van die van sofie de lijn zo mooi, deze vind ik bij de borsten minder... De laatste hier geplaatste is wel erg mooi, maar idd prijzig!!
Hier ook een look a like Lipsy | Lipsy Bodycon Dress with Lace Top at ASOS Love it! Maar die van 255 van reiss is nog steeds degene die er meest op lijkt! Alleen erg duur
Oeh en deze Little Mistress | Little Mistress Bodycon Dress with Lace Panels at ASOS En goed geprijsd
Vind de laatste ook erg mooi! Maar de meiden die ze aanhebben hebben allemaal een mooi kleurtje, kom ik met mijn melkflessen, dan oogt het vast iets minder mooi
Mooie jurken....! Een vraagje, ik ben net terug van vakantie en er is iets misgegaan met opnemen (grrrrrr), dus heb de aflevering helaas gemist .... Weet iemand waar ik de aflevering terug zou kunnen zien? Via rtlxl werkt het idd niet, zoals iemand op het Divorce topic al opmerkte... X